ASA تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی را به دلیل بی توجهی به قوانین آگهی نامگذاری و شرم می کند

Chloe Ferry ، Chloe Khan ، Jodie Marsh و Lucy Mecklenburgh به دلیل گمراه کردن مصرف کنندگان به دلیل عدم اعلام پست های پرداخت شده خود ، فراخوانده شده اند

ناظر تبلیغات انگلستان ستاره های واقعیت تلویزیون را به نام های کلوئی فری ، کلوئی خان ، جودی مارش و لوسی مکلنبورگ بخاطر عدم موفقیت در افشای صحیح تبلیغات در کانال های رسانه های اجتماعی خود فراخوانده است.

چهار نفوذ مستقر در انگلستان – که به طور معمول عکس هایی از خود را با استفاده از محصولات زیبایی از جمله مارک برنزه کردن Iconic Bronze و مارک مراقبت از مو Ella Mae Paris در اینستاگرام به اشتراک می گذارند – نقض کد CAP سازمان استاندارد تبلیغات (ASA) است که بیان می کند این تأثیرگذاران برای جلوگیری از گمراه کردن مشتریان به طور بالقوه ، باید آن را صریح کنند.

این اولین تهدید به نامگذاری تأثیرگذارها و مارک های خاصی بود که در ماه مارس قوانین تبلیغاتی را زیر پا گذاشتند ، هنگامی که به ستاره های رسانه های اجتماعی هشدار داد که می توانند “مورد توجه قرار گیرند” ، با بررسی های نقطه ای در آینده و در معرض خطر قرار گرفتن به عنوان یک نمونه از طریق وب سایت دیده بان.

ASA گفت که با آنها تماس گرفته است جوردی ساحل ستاره فری ، سابق تنها راه اسکس است اعضای بازیگران مکلنبورگ و شخصیت های تلویزیونی خان و مارش به آنها هشدار می دهند که برچسب های “واضح و روشن” را نشان دهند تا نشان دهند کدام یک از پست هایشان تبلیغاتی است ، مانند استفاده از هشتگ #ad در Instagram.

با این حال ، گفته می شود که این چهار زن یا پاسخ نداده اند ، یا به جرم تکرار پست های گمراه کننده مقصر شناخته شده اند ، و اکنون تحت یک دوره بررسی های نقطه ای نظارت گسترده قرار می گیرند ، در حالی که عدم رعایت بیشتر می تواند منجر به ASA بیشتر شود – کمپین های تبلیغاتی پولی که رفتار آنها یا موارد ارجاع شده به شرکای اجرای ناظر را برجسته می کند و این می تواند منجر به حذف پست ها یا اقدامات قانونی بیشتر شود.

این فراخوان در حالی است که نگرانی مصرف کنندگان در مورد رفتار تأثیرگذاران در شبکه های اجتماعی به بالاترین سطح رسیده است ، ASA گزارش داد که 55٪ افزایش شکایات دریافت شده در مورد تأثیرگذاران از طریق سیستم عامل های مختلف در سال 2020 ، 61٪ از آنها مربوط به افشای تبلیغات در اینستاگرام است.

سابق جزیره عشق ستاره اولیویا باکلند از جمله کسانی است که مورد انتقاد شدید ناظران قرار گرفته است ، زیرا موفق به تبلیغ مناسب کفالت خود با نام تجاری خود برنزه کننده کاکائو براون نشده و در نتیجه به آنها دستور داده می شود پست ها را حذف کنند.

در پاسخ ، ASA تلاش های خود را برای سرکوب تأثیرگذاران و مارک هایی که این قوانین را تحت تأثیر قرار می دهند در ماه های اخیر افزایش داده است ، مانند دستور منع فیلترهای “گمراه کننده” در کمپین های رسانه های اجتماعی که می تواند تأثیرات یک محصول زیبایی را اغراق کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>