ASA اخطارهای تازه ای را به تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی که قوانین تبلیغات را پرتاب می کنند ، می دهد

ناظر تبلیغات تهدید به نامگذاری و شرمساری از مارک های نامناسب و تأثیرگذارها می کند ، پس از آنکه گزارش تخلف گسترده ای را نشان داد

سازمان نظارت بر تبلیغات انگلیس به ستاره های شبکه های اجتماعی هشدار داده است که اگر قوانین تبلیغات اینترنتی را به خطر بیندازند ، می توانند “مورد توجه قرار گیرند”.

این سرکوب پس از گزارشی توسط سازمان استانداردهای تبلیغاتی (ASA) نشان داد که تأثیرگذاران کمتر از حد انتظار به مقررات تبلیغات پایبند هستند.

تحقیق در مورد 122 تأثیرگذار مستقر در انگلستان در ارزیابی Instagram Stories ، پست ها ، IGTV و قرقره ها برای بررسی میزان انطباق کشف شده از هر چهار داستان یک مورد تبلیغاتی است اما فقط 35٪ از آنها به وضوح برچسب گذاری شده اند.

از بخشهای تحت نظارت ، زیبایی دارای سهم شیر از تعداد آگهی های آنلاین بود ، اما فقط 45٪ آنها با دستورالعمل های تبلیغاتی مطابقت داشتند.



در همین حال ، در سال 2020 ، شکایات دریافت شده در مورد تأثیرگذاران در سیستم عامل های مختلف 55٪ افزایش داشته است ، که در سال 3414 مورد بوده است که 61٪ مربوط به افشای تبلیغات در اینستاگرام بوده است.

گای پارکر ، مدیر اجرایی ASA ، گفت: “به راحتی هیچ بهانه ای وجود ندارد که وقتی پیام های مثبت پست ها توسط یک مارک پرداخت می شود ، برای مردم روشن نشوم.”

“در حالی که برخی از افراد تأثیرگذار خانه های خود را منظم کرده اند ، نظارت ما نشان می دهد که کارهای بیشتری برای انجام کار وجود دارد.

“ما به تأثیرگذاران و مارک ها هشدار عادلانه داده ایم. اکنون ما نظارت بر پیگیری خود را هدف قرار داده و برای اقدامات اجرایی آماده می شویم. “

ASA از هیچ یک از تأثیرگذاران به طور خاص نام نبرد و آنها را شرمسار کرد ، با این حال ، گفت که با تعدادی از چهره ها و مارک های تأثیرگذار تماس گرفته شده و “آنها را مطلع” کرده اند ، و آنها را تحت بررسی های بعدی قرار می دهد.

در صورت عدم رعایت قوانینی ، این گروه گفته است كه شركتها و افراد تأثیرگذار غیرمطابق را تحریم كرده و از طریق یك صفحه اختصاصی در وب سایت خود نمونه ای از آنها را ایجاد می كند.

این قانون افزود که قوانین مربوط به تبلیغات آنلاین واضح است: “این [a post] باید قبل از مطالعه ، “پسندیدن” یا تعامل با پست رسانه های اجتماعی ، برای مصرف کنندگان واضح باشد.

در ماه فوریه ، ASA همچنین به مارک های زیبایی و تأثیرگذاران دستور داد تا از فیلترهای “گمراه کننده” در کمپین های رسانه های اجتماعی استفاده نکنند.

این شركت گفت كه شركت های آرایشی و بهداشتی نباید بر روی محصولی كه در كارآیی آن اغراق می كند ، فیلتر استفاده كنند و محصولاتی كه استفاده می كنند از بین می روند و از نمایش مجدد منع می شوند.

به عنوان بخشی از تلاش جدید برای دور کردن مارک های زیبایی از افزایش بیش از حد تأثیر محصولاتشان ، Skinny Tan و Tanologist Tan در نقض این قوانین در اوایل سال جاری مقصر شناخته شدند.

در تبلیغ Skinny Tan با الی نوریس از فیلتر “Perfect Tan” استفاده شده است ، در حالی که در مبارزات انتخاباتی Tanologist Tan با Cinzia Baylis-Zullo از فیلتر “Yourbeauty by giogiopivaa_” استفاده شده است.

راهنمای جدید در مورد تکنیک های تولید در پشت کمپین # فیلترشکن اجرا شده است ، که سال گذشته توسط آرایشگر ساشا پالاری آغاز شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>