
با سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال ، آمرییس امیدوار است که تجربه خرید مشتریان زیبایی خود را افزایش دهد

شرکت بیوتکنولوژی مصنوعی و صاحب زیبایی Amyris شرکت فناوری هوش مصنوعی Beauty Labs مستقر در انگلستان را خریداری کرده است.
با سرمایه گذاری در نوآوری دیجیتال ، Amyris ، صاحب شرکت زیبایی Biossance و همچنین Rose توسط Rosie Huntington-Whiteley و مارک مراقبت از کودک Pipette ، امیدوار است که بتواند تجربه مشتری از برچسب های زیبایی خود را افزایش دهد.
با استفاده از فناوری هوش مصنوعی Beauty Labs ، Amyris تجارب سفارشی مصرف کننده را ایجاد می کند تا رشد درآمد خود از تجارت الکترونیکی را تسریع کند.
مارک گرهارد ، بنیانگذار شرکت مستقر در کمبریج ، گفت: “تیم آزمایشگاه های زیبایی ما از عضویت در Amyris و کمک به پیشگامان نسل بعدی تجربیات مصرف کننده دیجیتال خوشحال هستند.”
“یک مشتری متصل آینده صنعت زیبایی و سلامتی است و ما مفتخریم که به آمیریس پیوسته ایم تا سطح جدیدی از پیشرفت را به تجربه مصرف کننده ارائه دهیم.”
آزمایشگاه های زیبایی قبلاً با Coty ، ghd و Clairol در زمینه کاربردهای AI کار کرده اند.
جان ملو ، رئیس جمهور و مدیرعامل آمیریس ، افزود: “مارک یک تیم باورنکردنی ساخته است و یک ذهنیت و توانایی متمایز برای سرعت بخشیدن به رشد درآمد ما از طریق ارتباطات عمیق تر با مشتریان دارد.”
“ما در حال ساخت و رشد مارک های برجسته زیبایی هستیم و به یک استراتژی همه کانال متعهد هستیم که تجربه دیجیتال بسیار مهم است.
“ما با خرده فروشان برجسته جهان شریک هستیم و می خواهیم مصرف کننده از تجربه زیبایی خود در جایی که می خواهد و به آن نیاز دارد لذت ببرد.”
شرایط معامله منتشر نشده است و انتظار می رود طی 30 روز آینده تکمیل شود.
Leave a reply