64٪ از مصرف کنندگان خرید محصولات زیبایی پایدار را “دشوار” می دانند

بر اساس مطالعه Wella’s weDo / Professional ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان امروز خرید محصولات مراقبت از پوست و مو بدون محیط زیست و بی رحمی را در اولویت قرار می دهند ، اما مارک های تجاری ممکن است با بسته بندی نامشخص از دست بروند.

یک مطالعه جدید نشان داده است که انتخاب مارک های زیبایی و محصولاتی که با کره زمین مهربان باشند بیش از هر زمان دیگری برای مصرف کنندگان مهم است – با این حال ممکن است بسیاری از مارک ها اطلاعات کافی در مورد بسته بندی خود برای کمک به آنها در انتخاب سازگار با محیط زیست ارائه ندهند.

طبق یک نظرسنجی از 2000 بزرگسال توسط weDo / Professional ، بازوی حرفه ای پایدار برند مراقبت از مو Wella ، 54٪ از مصرف کنندگان پایداری را در هنگام خرید محصولات مراقبت از زیبایی ، مو و پوست با داشتن بیش از نیمی (56٪) معتقدند مهم است که به دنبال محصولاتی با بسته بندی قابل بازیافت و 44٪ در انتخاب محصولات بدون ظلم باشید.

با این حال ، بیش از نیمی از اینها (61٪) همچنین گفتند که آنها تلاش می کنند تا تشخیص دهند که آیا یک محصول زیبایی با دیدن بسته بندی آن از نظر اخلاقی تولید می شود یا خیر ، با وجود اینکه یک چهارم می گویند به احتمال زیاد به دنبال یک اعتبار یا علامت تجاری سازگار با محیط زیست هستند ، در حالی که 55٪ اعتراف کردند که اطلاعات مربوط به آرایش و محصولات بهداشتی پوست را بررسی نمی کنند زیرا احساس می کنند “چاره ای” ندارند جز خرید محصولاتی که پایدار و دوستدار حیوانات نباشند.

الینور براون ، سخنگوی weDo ، گفت: “برای بسیاری از افراد ، سبز بودن ، پایداری و تلاش برای مراقبت از این سیاره یک نگرانی بزرگ است – به ویژه هنگامی که صحبت از زیبایی می شود – اما خریداران احساس می کنند که همیشه همیشه آنطور که دوست دارند ساده نیست.”

“ما می توانیم ببینیم که مصرف کنندگان قصد خوبی برای خرید پایدار دارند ، اما انجام این کار در بعضی مناطق آسان تر از مناطق دیگر است.

“آسان است که ببینید تخم مرغ هایی که می خرید از مرغ های پرورش یافته در قفس هستند یا از محدوده آزاد ، اما به نظر می رسد بسیاری از خریداران احساس مشابهی در مورد محصولات زیبایی و مراقبت از مو ندارند – و شما همیشه وقت این را ندارید که در فروشگاه بایستید و سعی کنید تا جزئیات بسته بندی را رمزگشایی کنید. “

کانون توجه پایدار است

در واقع ، کمبود اطلاعات واضح در مورد بسته بندی های زیبایی به عنوان یکی از بزرگترین موانع ذکر شده است ، به طوری که 49٪ از بزرگسالان اظهار داشتند که دوست دارند مارک های تجاری تولید محصولات را برای آنها راحت کند.

این می تواند یک فرصت از دست رفته برای مارک ها باشد ، زیرا بسیاری از خریداران تمایل به پرداخت پول نقد برای یک محصول دوستدار سیاره دارند: بیش از نیمی از آنها اظهار داشتند که آنها برای محصولاتی که به وضوح نشان می دهند بدون ظلم هستند ، هزینه بیشتری پرداخت می کنند ، در حالی که 31٪ بیشتر پرداخت می کنند برای محصولی که از بسته بندی پایدار استفاده می کند.

این مطالعه همچنین نشان داد که خرید اخلاقی برای مصرف کنندگان جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است: از هر 5 نفر از کسانی که 25 تا 34 سال دارند ، یک نفر پایداری را هنگام انتخاب یک محصول مراقبت از مو مهم می داند ، در حالی که این فقط 14٪ از افراد بالای 65 سال است.

در نتیجه ، 52٪ از جمعیت جمعیت جوان گفتند که بسته بندی محصولات زیبایی را بررسی کرده اند تا قبل از خرید به طور پایدار تولید شوند ، در حالی که فقط 38٪ از افراد بالای 65 سال همین کار را انجام داده اند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>