50 مارک برتر جهان 2021

L’Oréal عنوان خود را به عنوان با ارزش ترین مارک زیبایی جهان در جدول لیگ زیبایی Brand Brand حفظ کرده است. با این حال ، 12 ماه پر آشوب شاهد افتادن برچسب های آرایش برای رتبه بندی در حال حاضر بوده است

قفل های جهانی برای جلوگیری از گسترش Covid-19 صنعت زیبایی را به طرز چشمگیری تغییر داده است. روند خرده فروشی که از قبل به نفع تجارت الکترونیکی پیش رفته بود ، سرعت گرفت ، در حالی که مارک هایی که لوازم آرایشی رنگی ارائه می دادند ، به دلیل رها کردن آرایش در خریداران ، خود را در آب گرم یافتند. به نفع درمانهای خانگی غیر مجاز است.

با این حال ، سال زیبایی می تواند بسیار بدتر باشد ، همانطور که آنی براون ، دانشیار در Brand Finance ، شرکت ارزیابی و مشاوره نام تجاری که 50 مارک برتر سالانه با ارزش ترین مارک های لوازم آرایشی را تشکیل می دهد ، توضیح می دهد.

او می گوید: “مواد آرایشی مخلوط شده است.” “به طور کلی ، 50 برتر از نظر ارزش 9٪ نسبت به سال قبل کاهش یافتند ، که به این معنی است که ارزش مارک 13 میلیارد دلار آمریکا است که از 50 برتر نسبت به سال گذشته تراشیده شده است.”

علاوه بر رتبه بندی مارک ها بر اساس بخش و کشور ، Brand Finance سالانه 500 مارک با ارزش ترین مارک را در کل صنایع جمع می کند و براون خاطرنشان می کند: “وقتی زیبایی را با سایر بخش های 500 جهانی مقایسه می کنیم ، در میانه راه است شرایط تغییر سال به سال. فارما به طور متوسط ​​36 درصد از سال گذشته رشد کرده است ، در حالی که فناوری با رشد 18 درصدی از سال گذشته رشد کرده است. پس از آن ، در اواخر طیف ، اوقات فراغت و جهانگردی ، شرکت های هواپیمایی و هتل ها ، جای تعجب نیستند که از دست دادن ارزش عظیم نام تجاری ، با از دست دادن به طور متوسط ​​-50٪ از ارزش نام تجاری خود از سال دیگر. بنابراین لوازم آرایشی واقعاً در حد فاصل میان این دو افراط است. “

اما حتی در داخل لوازم آرایشی نیز اقبال مختلفی به چشم می خورد ، به طوری که براون فاش کرد که مارک های آرایشی رنگی رتبه بندی شده ، از جمله MAC ، Maybelline و Bobbi Brown ، به طور متوسط ​​15٪ از ارزش برند خود نسبت به سال گذشته از دست داده اند. در همین حال ، مارک های بازاریابی چند سطح (مانند Avon و Oriflame) به طور متوسط ​​-12٪ کاهش یافتند ، و مارک های فعال در مراقبت از مو ، تیغ و عطر با کاهش متوسط ​​ارزش تجاری -10٪ مواجه شدند.

با این حال ، افزایش در مصرف محصولات ناز در خانه لزوما به این معنی نیست که مارک های پوست ، حمام و بدن که در 50 زیبایی برتر هستند ، از دستاوردهای بزرگ برخوردار می شوند.

براون خاطرنشان می کند: “برخی از گروه هایی که به طور مثبت تحت تأثیر قرار گرفته اند ، مانند مراقبت از پوست ، لزوماً به بزرگترین مارک های صنعت منتفع نشده اند.” “بیشتر مارک های کوچک کوچکتر استارت آپ هستند که کار جدیدی انجام می دهند ، به ویژه مارک های زیبایی” تمیز “که این سهم بازار را از آنها گرفته اند. برخی از مارک های متناسب با این توصیف که به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند در این رتبه بندی قرار بگیرند ، برندهایی هستند که بسیار خوب عمل کرده اند. “براون مشاهده می کند ، Natura برزیل (با 19٪ افزایش ارزش برای رسیدن به 25) و LVMH تازه (جدید در 36 در پشت 53٪ جهش از سال در ارزش) به عنوان مثال.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>