5 تمرین جوان سازی که می توانید بدون ترک تخت خود انجام دهید

SMUG Retail دارای تمرینات بسیار آسان بستر و بستر است که شکم شما را تون می کند و سیستم شما را تقویت می کند

یافتن انگیزه برای تغییر وضعیت خود از راحتی تختخواب خود به یک تمرین صبحگاهی مسلماً آسان تر از انجام کار است. اما اگر به شما بگوییم راهی برای داشتن بهترین از هر دو جهان وجود دارد چه؟

درست است! ما اینجا هستیم تا تمرینات فوق العاده آسان و بسته تختخواب را با شما در میان بگذاریم که شکم شما را تون می کند ، سیستم شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند تا به روز جدید و درخشانی برسید. در اینجا 5 مورد از موارد دلخواه ما آورده شده است:

1. بالابر پا – با دراز کشیدن به پهلوی چپ بدن خود را کاملاً صاف نگه دارید. در حالی که انگشتان پا رو به جلو هستند ، پای راست خود را به سمت بالا و به سمت سقف اتاق خواب خود بلند کنید. قبل از بازگشت به موقعیت اصلی ، آن را تا جایی که راحت هستید آن را بالا بیاورید. این حرکت را 30 بار تکرار کنید ، قبل از تغییر طرف و دادن حرکت به پای دیگر. آسانسور پا برای باز کردن کمر ، کشش عضلات چهار سر و درگیر شدن شکم شگفت انگیز است!

2. دوچرخه هوا – صاف به پشت دراز بکشید ، در حالی که دستان خود را در کنار خود دارید ، باسن و پاها را از روی تشک بلند کنید. چشمان خود را ببندید ، و تصور کنید که پاهای شما به پدال های یک دوچرخه فشار می آورند و آنها را با حرکت به جلو می چرخانند. وقتی 30 ثانیه هوا را رکاب زدید ، حرکت را معکوس کنید و نیم دقیقه دیگر پاها را به سمت خود بیاورید. این تمرین استقامتی مبتنی بر رختخواب است و مفاصل ران شما را نیز به طراوت ترین حالت بی حرکتی می کند.

3. کرانچ کامل بدن – وقت آن است که آن شکم ها را بیدار کنید! از پشت شروع کنید ، در حالی که پاها و بازوها هر دو از روی تشک بلند شده اند. از این وضعیت کشیده ، پاهای خود را به سمت داخل خم کنید تا با قفسه سینه خود روبرو شوید ، در حالی که هر دو دست را به دور زانوها بریزید. شکل یک شکل توپ محکم با استفاده از انرژی ذخیره شده خود ، به حالت اصلی برآمده منفجر شوید. تکرار فرآیند برای یک دقیقه کامل. این یک درمان عالی برای تن کردن شکم شما است!

4. Criss Cross Sit-Ups – با دراز کشیدن صاف به پشت ، در حالی که پاها را با زاویه 90 درجه جدا کرده و انگشتان پا را به سمت بالا قرار دهید ، شروع کنید. قبل از بازگشت پشت به تخت ، کرانچ کنید و دو دست خود را به سمت پای راست خود دراز کنید. دوباره کرانچ کنید ، اما این بار ، به پای چپ خود برسید ، هم حرکت را کنترل کنید و هم بازگشت ثابت خود را به تشک. این حرکات متناوب را برای یک دقیقه کامل تکرار کنید ، هسته ، ستون فقرات و همستر خود را درگیر کنید.

5. 4-7-8 – اشاره نهایی ما به هیچ وجه حرکات بدنی را شامل نمی شود ، بلکه بیشتر تمرکز بر روی تمرین تنفس و ذهن شماست. کافی است از طریق بینی خود را برای تعداد 4 نفس بکشید ، نفس خود را برای تعداد 7 نگه دارید ، و از طریق دهان خود را به تعداد آهسته 8 رها کنید. این روش ، که توسط دکتر اندرو ویل ساخته شده است ، یک روش اثبات شده برای کاهش اضطراب است ، آرامش ذهن ، و تأمین صلح عمیق درونی ؛ آماده برای روز پیش رو!

احساس شما پس از این تمرینات ساده بسیار متعجب خواهد شد. قبل از اینکه حتی از رختخواب بلند شوید ، بدن و ذهن خود را در مکان مناسب قرار دهید!

و از آنجا که قاطعانه اعتقاد داریم شب شما به اندازه صبح شما مهم است ، ما انبوهی از منجیان مجلل خواب را گرد هم آورده ایم که شما را در رویاهای شما با آرامش راهنمایی می کنند – جای تعجب نیست که مشتریان ما هرگز نمی خواهند تختخوابهایشان را ترک کنید!

با مراجعه به Sleep SMUG ، نوع جدیدی از خواب را کشف کنید.

و اگر به دنبال افزایش دشواری این حرکات هستید ، چرا از مارک خواهر ما SMUG Active دیدن نمی کنید. ما طیف وسیعی از محصولات شگفت انگیز ، از جمله باندهای مقاومت فعال SMUG خود را به شما کمک کرده ایم که عنصر اضافی چالش را به ورزش صبحگاهی بستر خود اضافه کنید.

آماده هستید تا بالاخره تمرین خود را بالا ببرید؟ بازدید: www.smugactive.com/collections/shop

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>