یک پدیده زیبایی یا فلش در تابه؟

فضاهای مجازی در حالی در صنعت زیبایی نفوذ کرده اند که تقریباً کل جمعیت مشتریان به دیوارهای خانه خود محدود شده اند. اما این “متاثرها” چقدر در آینده خرده فروشی برجسته خواهد بود؟ تجارت آرایشی و بهداشتی به این موضوع پی می برد

شاید نادیده گرفته شود اگر بگوییم که مارک های زیبایی باید هنگام ابتلا به بیماری همه گیر خلاقیت به خرج دهند. مغازه ها بسته شدند ، زنجیره های تأمین از اینجا به تیمبوکتو مسدود شد و اشتهای لوازم آرایشی درخشش خود را از دست می داد.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>