یک تجربه دیجیتالی الهام گرفته از رایحه گل های شکفته

CPL Aromas ، بزرگترین خانه عطر تنها در جهان ، امروز Blumenhaus Digital Experience خود را راه اندازی می کند.

Blumenhaus با الهام از شکوفه های شکوفا شده بهار ، بازگشت روزهای بهتر را نشان می دهد و هشت گل را که عطر و بوی آن در این فصل قرار دارد ، جشن می گیرد.

با فرض روزهای روشن تر ، خوش بینی ، لذت یک باغ شکوفه و جشن آغازگرهای جدید ، Blumenhaus ترکیبی هیجان انگیز از فناوری ، طبیعت و شگفتی خواهد بود.

این رویداد به مدت هشت روز ، از 28 ژوئن تا 5 ژوئیه 2021 برگزار خواهد شد و یک تجربه داخلی دارد به علاوه مجموعه ای از محتوای اصلی الهام بخش که در حساب خلاقانه Instagram CPL Aromascpl_aromas_visionary و در صفحه وب Blumenhaus به اشتراک گذاشته شده است.

دستور کار Blumenhaus شامل “لحظات دیجیتال” است. از ویژگی های برجسته اینستاگرام Lives and Reels با عطاری ها ، تأثیرگذاران ، بینش تحلیل گرانی است که به توسعه فناوری های این رویداد کمک کرده اند و بسیاری شگفتی های دیگر.

در این میان ، یک برنامه واقعیت افزوده به نام ‘Capture the Bloom’ (قابل بارگیری در iOS و Android) به کاربر اجازه می دهد تا هر گل را به صورت سه بعدی کشف کند. همچنین یک جایزه برای برنده شدن یک جعبه گل کاغذی سفارشی ایجاد شده توسط یک هنرمند مشهور وجود دارد – دستورالعمل های ورود به سیستم در حساب Visionary Instagram منتشر می شود

Aitana López de Carrión ، مدیر توسعه عطرهای خوب CPL Aromas ، این را گفت: “Blumenhaus یک پارادوکس زیبا را نشان می دهد. یک مطالعه بویایی روی گلها با رویکردی واقع گرایانه ، که از طریق فناوری به دست آمده و به صورت مجازی زنده می شود و مردم را از طریق یک تجربه مشترک گرد هم می آورد. “

این رویداد دو فناوری اختصاصی CPL Aromas را برجسته می کند. هشت عطر جالب برای این رویداد با استفاده از AromaSpace ، ترکیبی از فناوری Headspace با کاردستی منحصر به فرد عطاری های ماهر ما ، تولید شده است تا عطرهای طبیعی را دقیقاً به همان شیوه ای که ایجاد شده اند ، تکرار کنند. و EcoBoost ، فناوری پایدار این شرکت برای ایجاد برنامه های شگفت انگیزتر در حالی که به طور قابل توجهی مواد کمتری استفاده می کند.

“18 ماه گذشته برای همه ما سخت بود. ما مشتاقانه منتظر لذت بردن از مشتریان ، همکاران و طرفداران رسانه های اجتماعی خود در سراسر جهان با این تجربه منحصر به فرد ، رنگارنگ و جشن هستیم “، گفت: سام پرینگل ، مدیر حساب جهانی برای Fine Fragrance.

“از کل تیم CPL که سخت تلاش کرده اند تا بلومنهاوس را زنده کنند متشکرم. لطفاً حساب Visionary اینستاگرام و #cplxblumenhaus ما را دنبال کنید تا هیچ یک از لحظات جادویی را که به سرتان می آید از دست ندهید! “

بیایید با هم خلق کنیم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>