یونیلیور “عادی” از محصولات مارک زیبایی را کاهش می دهد

بیش از 200 اسکو با کلمه “عادی” در درجه اول از مارک های مراقبت از پوست و مو متعلق به این مجتمع حذف شده است

یونیلور ، مالک لوازم آرایشی Ren Skincare و Hourglass ، کلمه “عادی” را از بسته بندی و کمپین های تبلیغاتی مارک های زیبایی خود حذف کرده است.

از امروز ، تجارت تحت هدایت انگلستان کلمه بیش از 200 محصول ، عمدتا در گروه مراقبت از پوست و مو ، را از سراسر مارک های Dove ، Love Beauty & Planet ، Vaseline و Shea Moisture حذف خواهد کرد.

انتظار می رود که “عادی” برای توضیح آنچه که یک محصول انجام می دهد عوض شود. که یک محصول رطوبت را دوباره پر کند یا به نیازهای خاص شما کمک کند.

این تصمیم بخشی از چشم انداز جدید زیبایی مثبت مجتمع است که طبق مطالعه 70٪ از پاسخ دهندگان ، در تحقیقی توسط Unilever ، استفاده از کلمه “طبیعی” روی بسته بندی محصول دارای بار منفی است.

در همین حال ، تقریبا 60٪ از مردم گفتند که آنها معتقدند صنعت زیبایی و مراقبت شخصی می تواند افراد را از این امر مستثنی کند و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان موافقت کردند که قبل از خرید محصولات آن به موضع شرکت در مورد مسائل اجتماعی توجه می کنند.



یونیلور در بیانیه به اشتراک گذاشته شده با تجارت لوازم آرایشی.

“به طور خاص در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی ، ما می دانیم که مصرف کنندگان ما نیز به دنبال تغییر هستند.

“ما می خواهیم بدون توصیف تولید شده” عادی “، آنچه را كه یك محصول انجام می دهد و نه كیفیت آن را بیان كنیم.”

در دراز مدت ، تجارت زیبایی آلن جوپ امیدوار است که به تبعیض با این بخش پایان دهد و در ساختن یک بخش فراگیر فعال باشد.

برای این منظور ، یونیلور اعلام کرده است که به شکل دیجیتالی شکل ، اندازه ، نسبت یا رنگ پوست فرد را در تبلیغات برندهایش تغییر نمی دهد.

این اعلامیه یک سال پس از تصمیم یونیلور برای تغییر نام مارک مراقبت از پوست Fair & Lovely خود منتشر شد و کلماتی مانند “fair / fairness” ، “white / whitening” و “light / lightening” را برش داد.

نام تجاری تغییر یافته در حال حاضر بر ادعاهای محصولات خود برای ایجاد “درخشش پوست” با فرمول های تزریق شده ویتامین تمرکز دارد.

سانی جیان ، رئیس بخش زیبایی و مراقبت شخصی یونیلور ، گفت: “ما می دانیم که حذف” نرمال “از محصولات و بسته بندی ها تنها مشکل را برطرف نمی کند ، اما این یک گام مهم به جلو است.

“این فقط یکی از تعدادی از اقداماتی است که ما به عنوان بخشی از چشم انداز زیبایی مثبت خود انجام می دهیم ، که هدف آن نه تنها آسیب کمتر ، بلکه سود بیشتر برای مردم و کره زمین است.”

وی افزود: “با توجه به اینكه مصرف كنندگان بیش از هر زمان دیگری به ماركی پاداش می دهند كه در مورد موضوعات اجتماعی و زیست محیطی مورد توجه خود اقدام كنند ، ما معتقدیم كه زیبایی مثبت ما را به یك تجارت قوی تر و موفق تر تبدیل خواهد كرد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>