یونیلور اولین پروژه را برای بهره مندی از 1 میلیارد یورو صندوق آب و هوا و طبیعت نامگذاری کرده است

برنامه Dove’s Forest Restoration به بزرگترین تلاش حفاظت از محیط زیست با نام تجاری تاکنون تبدیل شده است

یونیلور اولین پروژه تغییر آب و هوا را اعلام کرد که از صندوق آب و هوا و طبیعت 1 میلیارد یورویی بهره مند می شود.

برنامه احیای جنگل کبوتر با هدف حفاظت و مرمت 20،000 هکتار از جنگل ها در شمال سوماترا ، اندونزی انجام می شود و تبدیل به یکی از بزرگترین اقدامات حفاظت از محیط زیست می شود که تاکنون توسط این برند آغاز شده است.

با همکاری Conservation International ، ابتکار حفاظت از منطقه طبیعی که ثروتمندترین تنوع زیستی جهان را در خود جای داده است ، پنج سال به طول خواهد انجامید و انتظار می رود 16000 نفر از مردم منطقه به نفع آن باشند.

بر اساس شورای نظارت بر جنگل (FSC) تاکنون ، بیش از 400 میلیون هکتار از جنگل های جهان از سال 1990 از بین رفته است ، که سالانه 14 میلیون هکتار جنگل قطع می شود.

بین سالهای 2002 و 2020 ، اندونزی 9.75 میلیون هکتار از جنگلهای مرطوب اولیه را از دست داد که 10 درصد از این نوع جنگل ها کاهش یافته است.

و تصویر در بسیاری از کشورهای جهان مشابه است. پاپوآ گینه نو و مالزی ، همانند مناطق جمهوری دموکراتیک کنگو و لیبریا ، در مناطق جنگلی غنی از کربن کاهش یافته اند.

“آیا اگر زیبایی به قیمت کره زمین باشد ، آیا واقعاً می توانیم جشن بگیریم؟ پاسخ منفی است. ”گفت الساندرو مانفردی ، معاون اجرایی جهانی Dove.

“ما باید اقدام و مراقبت هایی را دنبال کنیم که فراتر از این باشد ، هم از خود ما و هم از صنعت زیبایی در کل.

“به عنوان یک مارک جهانی با مراقبت در هسته اصلی ما ، ما وظیفه داریم از سیستم عامل های خود برای ایجاد تغییر و تأثیر مثبت بر جهان پیرامون خود استفاده کنیم.

“پروژه احیای جنگل کبوتر بر اساس تعهدات ما در مراقبت از سیاره ما و مراقبت از چگونگی تولید محصولات و موارد قابل استفاده در آنها است.

“با این ابتکار طولانی مدت ، ما این مراقبت را به منظور ارتقا the سلامت کره زمین ، تلاش برای راهی پایدارتر از زندگی ، گسترش می دهیم.”

یونیلور ، به همراه کلگیت پالمولیو و لورئال ، به عنوان بخشی از گزارش Global Canopy’s Forest 500 ، از مجامع برتر بخش مراقبت شخصی بودند.

بررسی سالانه بزرگترین شرکتهایی را که بیشترین تأثیر را در جنگل زدایی دارند ، از طریق روغن نخل ، سویا ، تفاله و کاغذ و گوشت گاو ارزیابی می کند.

اما تامسون ، مدیر پروژه برای این گزارش گفت: “مارك های زیبایی ، مانند هر شركت ، باید منابع جنگل زدایی را در زنجیره تأمین خود شناسایی و شناسایی كنند.” تجارت لوازم آرایشی.

وی افزود: “هنگامی كه مارك های زیبایی در معرض احتمال قرار گرفتن در معرض جنگل زدایی قرار گرفتند ، گام های كلیدی كه ما توصیه خواهیم كرد تعهدات احتمالی جنگل زدایی است.”

وی افزود: “این محصولات مربوط به کلیه عملیات و مناطق تأمین منابع آنها برای هر یک از کالاهای خطرناک جنگل است که در معرض آن قرار می گیرند و اطمینان حاصل می کند که آنها می توانند این کالاها را از طریق زنجیره تامین به نقطه ای ردیابی کنند که بتوانند از عدم کمک به آنها اطمینان حاصل کنند.” به جنگل زدایی. “

از طریق پیوند زیر در مورد تأثیر زیبایی در جنگل زدایی و اقدامات انجام شده برای مقابله با این مشکل بیشتر بدانید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>