
عطر | عناصر
پیش بینی می شود که معامله به Givaudan کمک کند تا توانایی های خود را در AI افزایش دهد

تأمین کننده صنایع معطر و زیبایی Givaudan اعلام کرده است که کار خود را در شرکت فن آوری رایحه Myrissi که در ماه فوریه اعلام شد ، به پایان رسانده است.
گفته می شود این خرید بخشی از استراتژی بلند مدت Givaudan برای گسترش توانایی های خود در هوش مصنوعی (AI) است.
دفتر مرکزی فرانسه ، میریسی ، که در سال 2014 تأسیس شد ، فناوری هوش مصنوعی اختراع شده ای را توسعه می دهد که قادر به تبدیل عطرها به الگوهای رنگی و تصاویر است و “قصه گویی بصری و کلامی” را برای بهبود روند ایجاد عطر امکان پذیر می کند.
شرایط معامله فاش نشده است اگرچه Givaudan گفت که این معامله را از منابع موجود تأمین کرده است.
Leave a reply