گیواودان با معامله 1688.com حضور تجارت الکترونیکی چین را تقویت می کند

مشارکت B2B تجربه یکپارچه و آفلاین را به خریداران ارائه می دهد

شرکت عطر و زیبایی Givaudan با افتتاح فروشگاه گل سرسبد تجارت به تجارت (B2B) در وب سایت عمده فروشی عمده کشور ، 1688.com ، پیشنهاد تجارت الکترونیکی خود را در چین تقویت کرده است.

در اولین کاری که Givaudan در آسیا انجام می دهد ، وب سایت با ادغام قابلیت های بازاریابی دیجیتال و تیم های عطر سازی Givaudan ، تجربه یکپارچه آنلاین و آفلاین را به مشتریان خود ارائه می دهد.

بن وب ، رئیس منطقه ای عطرها ، APAC در Givaudan ، اظهار داشت: “این مشارکت اهمیت نوآوری دیجیتالی را در استراتژی رشد 2025 گیواودان تأکید می کند.”

“این قابلیت های دیجیتال در گسترش دسترسی مشتری بسیار مهم است ، در حالی که یک مدل خدمات بازرگانی دیجیتال گسترده و کارآمد به مشتریان فعلی و آینده ارائه می دهد که دارای ابزارها و بینش هایی برای حمایت از رشد پایدار از طریق حوزه دیجیتال است.”

فن آوری هایی که از طریق این پلتفرم در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت شامل دامنه های تجاری Divemscentz و Vivascentz با مارک تجاری Givaudan است.

یالینگ لی ، رئیس عطرهای گیوهودان چین و کره ، گفت: “ما با حضور در سایت 1688.com می خواهیم از طریق تعهدی عمیق شامل ترکیبی از زیرساخت های زنجیره تأمین فیزیکی و تعالی عملیاتی ، سبد محصولات و نوآوری ها را رشد دهیم.”

“این به ما امکان می دهد حداقل مقدار سفارش را از 1 کیلوگرم برآورده کنیم و به مشتریان نمونه سریع ارائه دهیم.”

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>