گزارش NPD انگلیس ، روند پوستی گرایی رسما فروش محصولات مراقبت از پوست را تحت تأثیر قرار داده است

پیش بینی روال زیبایی و زیبایی مینیمالیستی توسط Pinterest پیش بینی شده است که یکی از محبوب ترین روندهای سال 2021 است

محققان NPD Group ادعا می كنند كه مصرف كنندگان با روال معمول مراقبت از پوست به اصول اولیه خود بازمی گردند ، زیرا فروش در این گروه 23٪ در سال 2020 كاهش یافته است.

علیرغم 12 ماه گذشته که به عنوان پایان “اثر رژ لب” و دوران “اثر سرم” اعلام می شود ، روند رو به رشد پوستی گرایی خریداران را تشویق می کند تا از روشهای پیچیده مراقبت از پوست به نفع یک رویکرد مینیمالیستی اجتناب کنند.

این حرکت به دلیل کاهش فروش محصولات مراقبت از پوست در طی همه گیر شدن بیماری نسبت داده شده است.

کرم صورت پرستیژ در سال گذشته 20٪ کاهش یافت و به دنبال آن مواد پاک کننده ممتاز صورت با 17٪ و لایه بردارهای صورت با 3٪.

اما فیشویک ، مدیر حساب NPD UK Beauty گفت: “به عنوان ابتلا به همه گیری ، روند مراقبت از پوست ما همیشه هنگامی که کشور دچار قفل شد ، ثابت باقی ماند.”

“با این حال ، اعتماد به نفس مصرف کننده ضربه خورده است و مردم تمایلی به صرف هزینه ندارند. در عین حال تمرکز مصرف کنندگان بر پایداری نیز به این معنی است که پوستی گرایی بسیار موضعی شده است.

“به نظر می رسد خریداران زیبایی محصولات کمتری خریداری می کنند و محصولاتی که آنها ترجیح می دهند بیشتر مورد هدف قرار می گیرند.”

محصولات درمانی چشم از لحاظ فروش سومین گروه مراقبت از پوست از نظر فروش محسوب می شوند ، اما پاک کننده های صورت برای اولین بار در سه سال گذشته از کرم ها و سرم های چشم فراتر رفته اند.

سرم های ضد آکنه یکی از معدود برندگان مراقبت از پوست بودند ، زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در مورد “maskne” نگران شدند ، فروش در سال 2020 51٪ افزایش یافت.

فیوویک ادامه داد: “ما همچنین شاهد افزایش مارک های زیبایی بوده ایم که پیام خود را روی مواد فعال موجود در محصولاتشان متمرکز می کنند” انتخاب مارک تجاری.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>