
بازار یابی
نظرسنجی نشان داد که ارزش های مارک های زیبایی نقشی اساسی در تصمیم گیری برای خرید در بین همه نسل ها دارند

یک بررسی جدید نشان داده است که تنوع مهمترین ارزش تجاری در میان خریداران زیبایی Millennials و Gen Z است.
این یافته ها که توسط بانک سوئدی کلارنا جمع آوری شد و بر روی 15000 مصرف کننده آمریکایی انجام شد ، نشان داد که ارزش برند در تصمیم گیری خرید همه نسل ها تأثیرگذار است ، اما 40٪ از هزاره و 31٪ از مشتریان ژنرال Z بیشتر در نظر بگیرند که یک مارک شامل آن باشد .
در همین حال ، پایداری بزرگترین عامل برای Baby Boomers شناخته شد.
حدود 31٪ از شرکتهای Boomers ، مشتریان بین 57 تا 75 سال ، برای خرید زیبایی بیش از هر گروه سنی برای پایداری ارزش قائل هستند.
دیوید سایکس ، رئیس تجارت کلارنا در ایالات متحده ، گفت: “بررسی زیبایی کلارنا ، بینش و روند جدیدی را در مورد مصرف کننده کشف کرده است که مارک های زیبایی هنگام برنامه ریزی استراتژی های خود برای بقیه سال باید در خاطر داشته باشند.”
“به عنوان مثال ، یک یادگیری اساسی این است که خریداران در تمام نسل ها توافق دارند که ارزش های برند هنگام خرید کالاهای زیبایی مورد علاقه خود ، نقش مهمی در تصمیمات خرید آنها دارند.”
آنچه در فروشگاه است
خرید از فروشگاه بیش از یک سال پیش در معرض خطر همه گیر قرار گرفته است و س questionsالات در مورد بقای آجر و ملات وجود دارد.
طبق یافته های کلارنا ، نسل های جوان ، 30٪ Gen Z و 24٪ Millennials ، پس از تهیه واکسن برای آنها ، احتمالاً به فروشگاه های زیبایی باز می گردند.
و در حالی که 67٪ از پاسخ دهندگان قبل از همه گیری خرید در فروشگاه را ترجیح می دهند ، بیش از 40٪ اظهار داشتند که پس از استفاده از واکسن ، دیگر خرید متفاوتی نخواهند کرد.
Leave a reply