کلارنا در حال حاضر به خرید پاسخ می دهد ، بعداً با کارهای هنری زبان به زبان منتقدین را پرداخت می کنید

رهبر بازار در راه حل های بعدی پرداخت با گشایش در تجارت خود در یک کارزار جدید با هنرمند ایگناسی مونرال ثابت می کند که شفافیت “همه چیز” است.

طرح کلارنا توسط ایگناسی مونرئال در Portobello لندن ، انگلستان به نمایش گذاشته شد

اکنون بخرید ، بعداً بپردازید تیتان Klarna با یک کارزار تبلیغاتی زبان به زبانی که پاسخگوی شک و تردید منتقدان خود است ، رکورددار است.

راه حل های بعدی برای تشویق مصرف کنندگان به بدهی مورد انتقاد قرار گرفت و به عنوان رهبر بازار ، کلارنا ، که توسط اسنوپ داگ ، رپر آمریکایی پشتیبانی می شود ، با بسیاری از مخالفت ها روبرو شد.

برخی تحقیقات هشدار داده اند که برخی از برنامه های پرداخت بعداً بر امتیازات خریداران تأثیر می گذارند و داده های منتشر شده توسط comparethemarket.com در سال 2020 نشان داد که 22٪ از امتیازات اعتباری مصرف کنندگان بریتانیا به دلیل برنامه ها تحت تأثیر قرار گرفته است. چیزی که کلارنا به شدت از آن دفاع می کند.

این شرکت سوئدی نوشت: “تا به امروز ، نمره اعتبار مشتری با استفاده از محصولات” پرداخت بعدا “کلارنا تحت تأثیر قرار نگرفته است ، حتی اگر آنها در پرداخت به موقع پرداخت نکرده باشند.”

کلارنا برای هدایت این پیام به خانه و دعوت از مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک تجاری ، با هنرمند معاصر اسپانیایی همکاری کرده است که با افرادی مانند گوچی و نتفلیکس ، ایگناسی مونرال کار کرده است.

هر یک از هفت طرح اسطوره ای دیجیتال وی بیانگر تصور غلطی از کلارنا است که به صورت آنلاین یا رسانه ای دیده می شود.



نقاشی های دیواری در چهار شهر انگلستان وجود دارد: لندن ، منچستر ، لیورپول و بیرمنگام. جایی که مشتریان می توانند برای ورود به دنیای مجازی کلارنا بازدید کرده و افسانه های نمایش داده شده توسط آثار هنری را نابود کنند.

همچنین به مصرف کنندگان انگیزه ای برای بازی در چالش های افسانه ای داده شده است که در صورت پایان بازی ، می توانند جوایز را از آن خود کنند ، از جمله اقامت در آخر هفته در Claridges و کمک مالی 10 هزار پوندی به بانک های زیبایی به نام برنده.

رئیس بازاریابی کلارنا ، ای جی کوین ، گفت: “شفافیت در کلارنا برای ما همه چیز است و باورهای غلط زیادی در مورد مارک تجاری ما وجود دارد ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که بهترین راه حل این مسئله مستقیم باشد و از مشتریان بخواهیم حقیقت را کشف کنند.”

“با توجه به خنده دار بودن اسطوره ها ، ما تصمیم گرفتیم چند نقاشی افسانه ای حماسی بسازیم و با افتخار در سراسر انگلستان نمایش دهیم.

“همانطور که گفته شد ، یک رویکرد سنتی رسانه برای تغییر رفتار کافی نیست ، بنابراین در عوض ما از مشتریان دعوت می کنیم تا با تجربه تعاملی خود در زمان واقعی تخریب کنند و حقیقت را برای خود کشف کنند.”

در همین حال ، ندا شادانلو ، مدیر خلاقیت در آژانس طراحی متل ، گفت که کلارنا “سوers تفاهم شده” است.

وی اضافه کرد: “برای کمک به مردم برای دیدن حقیقت ، فقط گفتن آنها در یک کارزار سنتی تجارت غیر قانونی باعث قطع آن نمی شود.

“ما تصمیم گرفتیم آنها را به دنیای اسطوره ها دعوت کنیم تا خودشان به دنبال واقعیات باشند. و البته ، این بدان معنا بود که ما به چند نقاشی خارق العاده نیاز داشتیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>