کایلی جنر با تغییر آرایش لب کیت برند لوازم آرایشی را دوباره تصور می کند

مارک زیبایی ستاره تلویزیونی واقعیت پس از هفت هفته سکوت شبکه های اجتماعی را بشکند تا نسخه جدیدی از کیت های لب قهرمان خود را فاش کند

به دنبال هفت هفته غیبت در شبکه های اجتماعی ، برند زیبایی کارآفرین و ستاره واقعیت Kylie Jenner ، Kylie Cosmetics ، طیف وسیعی از محصولات لب کیت خود را خط تولید محصولات تجاری صاحب زیبایی را به موفقیت یک میلیون دلاری تحریک کرده است. .

در ماه مه ، این مارک تمام پست های اینستاگرامی خود را حذف کرد و یک تصویر از جنر را با عنوان “چیزی در آینده است” بارگذاری کرد و شایعاتی را در مورد تغییر نام تجاری این برند مطرح کرد.

در آخر هفته ، برند کنترل شده Coty ویدیویی تیزرآمیز از کیت های جدید Lip را با 25 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت ، ظاهراً با نام های مشابه خطوط قبلی خود با عنوان: “با کیت لب جدید ملاقات کنید. سبک ، مقاوم در برابر لکه ، 8 ساعت سایش.

جنر همچنین برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعیه به کانال خود در شبکه های اجتماعی رفت و اجازه داد کارهای بیشتری از این برند انجام شود.

‘kyliecosmetics کمی تغییر شکل داد. # نوشت: به زودی ‘، او نوشت.

جنر در نوامبر 2015 در 18 سالگی فعالیت زیبایی خود را آغاز کرد ، در ابتدا با سه کیت لب ، هر کدام با یک رژ لب مات مایع و خط لب مکمل ، کار خود را آغاز کرد.

پس از اثبات موفقیت در فروش نرم ، Jenner شروع به افزودن سه رنگ جدید به این دامنه کرد و شش ماه بعد خط تولید خود را از 5000 به 500000 در هر سایه افزایش داد.

در طول سال ها ، جنر خط تولید خود را گسترش داده و از خواهران مشهور خود برای مجموعه های مشترک و همچنین تصاحب محصول توسط “مامان” کریس جنر استفاده کرده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>