کائو برچسب ممتاز مراقبت از مو Oribe را در ژاپن راه اندازی کرد

معرفی مارک آمریکایی اوریبه به سالن های ژاپن بخشی از استراتژی کائو برای رشد تجارت سالن های خود در سراسر آسیا است

شرکت کائو از طریق شرکت تابعه خود کائو سالن ژاپن مارک معتبر خود را با نام تجاری Oribe در ژاپن راه اندازی می کند.

23 خط تولید ، که از امروز در ژاپن در دسترس است ، در سال 2008 در ایالات متحده توسط آرایشگر مو Oribe Canales تاسیس شد و توسط گروه Kao در سال 2018 خریداری شد.

ژاپن پنجمین منطقه در آسیا خواهد بود که اوریبه در آن حضور خواهد داشت ، این مارک منحصراً به سالن های منتخب ژاپن معرفی می شود و توسط سخنرانی های متخصصان در مورد محصولات و سبک های اوریب پشتیبانی می شود.

Yuichi Akagi ، رئیس ، Kao Salon ژاپن ، در مورد گسترش گفت: “ما در مورد راه اندازی آن تصمیم گرفتیم ، معتقدیم که این مارک محبوب بسیاری از افراد مشهور در ایالات متحده می تواند زیبایی با کیفیت و ظریف همراه با تعداد زیادی از سبک های پیچیده در ژاپن را ارائه دهد. “

کائو قصد خود را برای گسترش تدریجی اوریبه در سراسر منطقه آسیا برای تقویت حضور جهانی تجارت کائو سالن ، که در حال حاضر متمرکز بر اروپا و ایالات متحده است ، اعلام کرده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>