کائو با سوئیچ بسته بندی ، مصرف کنندگان آگاهی از محیط زیست را به خود جلب می کند

از این ماه ، صاحب زیبایی ژاپنی در حال تغییر به سمت گزینه ای سازگار با محیط زیست برای مارک های آرایشی خود است

کنگره زیبایی ژاپنی کائو امیدوار است با تغییر بسته بندی مارک زیبایی خود به PET بازیافت شده شیمیایی ، توجه خریداران آگاه از محیط زیست را به خود جلب کند.

از این ماه ، این شرکت شروع به معرفی این مواد می کند و این کار را با بطری های برند آرایشی Twany آغاز می کند (در تصویر).

جپلان ، کمپانی سازنده PET بازیافت شده شیمیایی ، با تجزیه شیمیایی مواد اولیه رزین PET ، بسته ها را ایجاد می کند و گفته می شود مواد خارجی و ناخالصی های مواد بازیافت شده را از بین می برد.

“اخیراً ، روند اجتماعی به سمت کاهش بار محیط زیست است [has] کائو در بیانیه ای نوشت.

“تغییر در آگاهی از خرید مصرف کننده ، با افزایش تعداد افرادی که محصولات سازگار با محیط زیست را انتخاب می کنند ، قابل مشاهده است.

“این برای صنعت لوازم آرایشی نیز صادق است.”

یافته های جدید بیمه Zurich بیمه سوئیسی نشان داد که اعتبار پایداری برای هر 5 خریدار بریتانیایی در اولویت خرید اول است ، که بالغ بر 18٪ است ، که انتظار می رود در 5 سال آینده دو برابر شود.

تا سال 2026 ، محققان پیش بینی می كنند كه 55٪ از مشتریان انگلیس هنگام خرید انگیزه نگرانی های اخلاقی را دارند.

كائو افزود: “به جلو ، كائو برای دستیابی به بازیافت مواد ظروف بطری PET و گسترش تدریجی استفاده از ظروف بطری با استفاده از مواد PET بازیافت شده شیمیایی ، به كار خود ادامه خواهد داد.”

این مشاغل همچنین گفت که در حال بررسی روش های جمع آوری و استفاده مجدد از ظروف خود است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>