ژیلت بسته های پلاستیکی را از تیغ به نفع مقوا برش می دهد

این حرکت بخشی از تعهد نام تجاری نظافت مرد در بالا بردن اعتبار پایداری خود است

بر اساس گزارشی از ژیلت ، بسته به جای پلاستیک مقوایی ، بسته بندی پلاستیکی را از خط اصلی خود برش داده است بقال.

انتظار می رود بسته های کاملاً قابل بازیافت ، ساخته شده با کاغذهایی با مسئولیت پذیری بالا ، مواد زائد پلاستیکی برند اصلاح و متعلق به P & G را حدود 66 تن کاهش دهند.

این اقدام پس از نظرسنجی خریداران توسط ژیلت نشان داد كه بسته بندی قابل بازیافت یكی از مهمترین عوامل هنگام تصمیم گیری برای خرید یك محصول حمام است.

در همین حال ، تقریباً 70٪ پاسخ دهندگان اعتراف کردند که اگر کالایی در مواد پایدار قرار بگیرد ، علاقه بیشتری به خرید آن خواهند داشت.

مدیر توماس مارک توماس به رسانه خبری گفت: “ما بعنوان بزرگترین مارک در نظافت مردانه ، وظیفه داریم تغییرات قابل توجهی را در این رده ایجاد کنیم و این ارتقا across در مورد بسته بندی و تیغ های ما اولین قدم مهم در این سفر است.”

وی همچنین به طراحی ضد سرقت بسته اشاره کرد.

توماس گفت: “شکافتن قسمت بالای بسته بسیار دشوار است.” “شگفت آور است که چقدر R&D برای تولید یک جعبه مقوایی صرف می شود.”

در همین حال ، تصمیم ژیلت بخشی از تعهد گسترده تر به پایداری برای کاهش منابع تا سال 2030 است.

این شامل کاهش ردپای محیطی آن در مناطقی مانند بسته بندی ، ضایعات محصول ، صرفه جویی در مصرف آب و عملیات تولید است.

تعهد جدید این برند برای پایداری از رقیب بولدوگ در نظافت مرد پیروی می کند.

مارک انگلیسی که توسط Simon Duffy تاسیس شد ، از زمان ورود به بازار در سال 2018 ، تیغ های خود را در بسته بندی مقوایی جای داده است.

سال گذشته ، Bulldog تیغ شیشه ای جدیدی ساخته شد که از 70٪ بطری آبجو بازیافتی ساخته شده و پنج مورد دیگر از مرطوب کننده های کربن خنثی خود را در اوایل ماه جاری تأیید کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>