چگونه می توان خریدار ارشد زیبایی را در Asos تحت تأثیر قرار داد

کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی از معاملات حیوانات اهلی حیوانات گرفته تا دسته های برنده سال 2021 از خریدار ارشد زیبایی Asos می پرسد که چه عاملی او را تحت تأثیر قرار می دهد وقتی یک مارک نزدیک می شود و xxx

کاترینا فلوک

با بیش از 200 مارک لوازم آرایشی و بهداشتی ، حدود 10 هزار محصول را به سایت تجارت الکترونیکی خود وارد کرده است ، Asos خود را به عنوان یک خرده فروش زیبایی معرفی می کند که برای رقابت در نظر گرفته شده است – و این یک موفقیت چشمگیر است.

Asos برای نتایج موقت نیم ساله خود ، رکورد فروش رده و بدن خود را با رشد سه رقمی 114 درصدی گزارش کرد و شایعاتی را در مورد احتمال ارتباط با Feelunique یا Cult Beauty به وجود آورد.

و پشت دو معامله مهم جدید با Huda Beauty و Lush ، تجارت لوازم آرایشی از خریدار ارشد زیبایی Asos می پرسد کاترینا فلوک، آنچه که زمین را در قفسه مجازی خود قرار می دهد و نحوه نزدیک شدن به نگین Gen Z در خرده فروشی انگلیس با یک مارک تجاری.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>