چگونه می توان برندهای زیبایی و مراقبت شخصی در آمازون پیروز شد؟

Threepipe Reply در 25 مارس ، 10 صبح به وقت گرینویچ میزبان وبینار است

اینجا ثبت نام کنید.

همه گیری ، تغییری در نحوه خرید زیبایی توسط مصرف کنندگان ایجاد کرد و بسیاری از مارک ها از افزایش فروش آمازون لذت بردند.

با تغییر دیدگاه مصرف کننده و صنعت در مورد آمازون ، اکنون زمان آن است که با این سیستم عامل کنار بیاییم.

به وبینار تعاملی ما بپیوندید که نشان خواهد داد چگونه مارک ها می توانند استراتژی های برنده آمازون را در بازارهای بین المللی توسعه دهند.

ما داده ها و بینش ها ، و نمونه هایی از کارهای آمازون و همچنین توصیه های عملی را که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید ، ارائه خواهیم داد.

همچنین فرصتهای زیادی برای مشاوره از پانل متخصص ما وجود دارد.

بلندگوها

امیلی بیدر ، مدیر ارشد فعال سازی آنلاین مارک -UK و اروپا ، مارک های زیبایی PZ Cussons
امیلی فعال سازی مارک آنلاین را برای هر پنج مارک PZ Cussons Beauty رهبری می کند. Sanctuary Spa ، St.Tropez ، Fudge Professional ، Charles Worthington و Fudge Urban.

وی که بیش از هفت سال پیش با Sanctuary Spa در تجارت الکترونیکی مستقیم به مصرف کننده فعالیت می کند ، اکنون در حال هدایت دستورالعمل تحول دیجیتال در سراسر کسب و کار برای آجر و کلیک بر روی وب سایت ها و همچنین بازیگران ناب است. امیلی همه چیزهای دیجیتالی را دوست دارد و معمولاً می تواند با وسواس طراوت هر نوع گزارش تحلیلی را جستجو کند و به دنبال فرصت بعدی برای رشد آنلاین مارک ها است.

نیک کریستنسن ، رئیس آمازون در Threepipe Reply
نیک سئو را پشت سر می گذارد و به طور مشترک تیم آمازون را رهبری می کند و علاقه زیادی به داده ها و تجزیه و تحلیل دارد. او روحیه کارآفرینی دارد و عاشق یافتن فرصت های استراتژیک جدید برای مارک ها است.

او 12 سال تجربه دیجیتال با تمرکز قوی بر خرده فروشی را به ارمغان آورده است ، با موفقیت رهبری ابتکاراتی برای مارک هایی مانند نایک ، پاناسونیک ، سونی موزیک ، Sports Direct و Tomy را بر عهده داشته است.

جوانا لامبادجیوا ، رئیس آمازون در Threepipe Reply
جوانا در Threepipe Reply همکاری مشترک با Emergent ، بخش آمازون را انجام می دهد. جو یک متفکر استراتژیک با قدرت کارآفرینی قوی است و با موفقیت انواع مختلفی از حساب های خرده فروشی و ورزشی مانند Reiss ، La Perla ، ECB و NFL را رشد داده است.

او علاقه زیادی به یافتن طاقچه های جدید کشف نشده دارد و این اشتیاق عامل ایجاد بخش اختصاصی آمازون Emergent بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>