چگونه میسون فرانسیس کورکجیان خود را با همه گیری سازگار کرد

مارک چایا ، مدیرعامل خانه عطرهای لوکس فرانسه ، در مورد چگونگی خرید رایحه های موردعلاقه مصرف کنندگان پس از قفل شدن

صنعت عطر با داشتن یکی از مقاوم ترین دسته ها در سراسر بیماری همه گیر Covid-19 بسیاری را متعجب کرده است.

مصرف کنندگان برای راحتی و آسایش به علاقه مندی های قدیمی و عطرهای خانگی روی آوردند. در حالی که فروشگاه ها و بوتیک ها تعطیل بودند ، بسیاری از خانه های خوشبو کننده استراتژی تجارت الکترونیکی خود را دوباره ارزیابی کردند و مارک عطر لوکس Maison Francis Kurkdjian تفاوتی نداشت.

مارک چایا ، مدیرعامل و بنیانگذار Maison Francis Kurkdjian ، در گفتگو با تجارت لوازم آرایشی ، افکار خود را در مورد تغییر رفتار مصرف کننده و اینکه چرا به روند اعتقاد ندارد نشان می دهد. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>