چگونه من مدیر زیبایی آمازون شدم

در همکاری با CEW ، ملیس دل ری ، مدیر بهداشت و زیبایی در آمازون ، در مورد چگونگی صعود از نردبان صنعت برای هدایت غول تجارت الکترونیکی

ملیس دل ری راه اندازی اولین سالن آمازون را رهبری کرد

ملیس دل ری مدیر بهداشت و زیبایی در آمازون ، پیشروترین شرکت تجارت الکترونیکی در جهان است.

del Rey’s CV با فعالیت حرفه ای در حدود 20 سال در زمینه لوازم آرایشی شامل Olay و Pantene در P&G قبل از پیوستن به این غول آنلاین در سال 2014 و انتخاب شدن به عنوان رئیس زیبایی آمازون در سال 2017 است.

وی به بیزینس لوازم آرایشی و بهداشتی می گوید: “صنعت زیبایی مکانی پرشور است که شما می توانید با مارک های باورنکردنی کار کنید که تنها هدف آنها تحقق بخشیدن به رویاهای مشتری و کمک به آنها است تا هر روز احساس بهترین حالت را داشته باشند.” “من واقعاً لذت می برم که بخشی از آن جادو هستم.”

در اینجا ، با همکاری CEW UK ، دل ری آنچه را که وی معتقد است مهمترین مهارتهایی است که یک متخصص صنعت لوازم آرایشی می تواند داشته باشد و چگونگی تبدیل شدن به یک پیشرو در زیبایی ، به اشتراک می گذارد.


چه چیزی شما را به سمت جذب اولین نقش در آمازون سوق داد؟

در واقع آمازون در زمانی که تجارت الکترونیکی در حال تبدیل شدن به یک کانال مهم برای مصرف کنندگان بریتانیا بود ، به من مراجعه کرد.

در آن زمان ، من برای یک تولید کننده کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده کار می کردم و حرکت به سمت تجارت الکترونیکی به نظر می رسید. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>