چگونه مارک های زیبایی می توانند در بهبودی پس از Covid حرکت کنند؟

در حالی که صنعت لوازم آرایشی به زندگی فراتر از همه گیر نگاه می کند ، کسب و کار لوازم آرایشی از مدیر ارشد ChannelAdvisor می فهمد که چگونه فضای خرده فروشی را برای سالهای آینده پیمایش کند

لورن هروارد

همانطور که جهان به نوعی از عادی بودن قبل از همه گیری شباهت دارد ، استراتژی های نام تجاری زیبایی چرخش را دوباره به سمت بهبود در دوران پس از Covid تغییر داده است.

اما بازار مانند 15 ماه پیش نیست و تغییرات فاحشی مانند هیچ کس در فضای خرید مشاهده نشده است. و گرچه ظهور آجر و ملات تهدیدکننده تجارت الکترونیکی چیز جدیدی نیست ، در دنیای پس از کووید ، در مورد چگونگی بهینه سازی فروش دیجیتال و فیزیکی می توان درسهایی آموخت.

در این پرسش و پاسخ اختصاصی ، ChannelAdvisorمدیر ارشد ، خدمات مشتری ، لورن هروارد، می گوید تجارت لوازم آرایشی چگونگی تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به خرید و بهترین استراتژی های اتخاذ در سال 2021 و بعد از آن.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>