چگونه طراحی بسته بندی مبتنی بر مواد کاهش دهنده می تواند به زیبایی کمک کند؟

با تأکید فراوان در حوزه بسته بندی پایدار که بر استفاده مجدد و بازیافت یا استفاده از بازیافت وجود دارد ، هنر سبک سازی شاید مورد توجه شایسته قرار نگیرد.

هنگامی که نوبت به سه Rs بسته بندی سبز می رسد ، “کاهش” ، “استفاده مجدد” و “بازیافت” ، در میان بسته های پر کننده جدید هیجان انگیز ، بسته هایی که می توانند برای بازیافت از بین بروند و با استفاده از درصد بازیافت ، قدیمی ضعیف کاهش می یابد “تا حدودی فراموش شده است.

اما ممکن است مارک ها در اینجا به ضرر خود بیفتند ، زیرا سبک وزن همچنان یک روش موثر و به راحتی قابل انتقال برای مسئولیت پذیری بیشتر بسته بندی است.

برندی پارکر ، رئیس پایداری در آژانس طراحی Pearlfisher ، خاطرنشان می کند که “کاهش” ، مانند “استفاده مجدد” ، مفید است زیرا “این گزینه ها به زیرساخت بزرگتر یا جداگانه ای وابسته نیستند که در آن ما ، به عنوان مصرف کننده و طراح ، هیچ کنترلی نداریم ، مانند بازیافت ».

رویکرد کاهش ، وی اضافه می کند ، “قدرت تفکر طراحی پایدار را برجسته می کند ، با استفاده از فرصت ایجاد ، تغییر ایجاد می کند و بار زیادی را از دوش مصرف کنندگان می برد”.

بنجامین پانچارد ، مدیر بینش بسته بندی جهانی در Mintel ، تأیید می کند: “این روش بسیار خوبی است.” “ما در آن دوره از مردم می گفتیم” پلاستیک بد است ، ما باید از شر پلاستیک خلاص شویم “و همه اینها انتقال مواد جدید بود. اما من فکر می کنم ما اکنون از این مسئله بیرون آمده ایم و مردم متوجه می شوند که ، در واقع ، در بسیاری از موارد ، [plastic] اگر بتوانیم با مسئولیت پذیری از آن استفاده کنیم ، ماده مناسبی است و کار خوبی انجام می دهد. اگرچه ، استفاده از آن با مسئولیت پذیری ، این صید است ، به این معنی که فقط درصورتی که منفعت داشته باشد و واقعاً لازم باشد ، از آن استفاده کنید. در اینجاست که واقعاً وزنه برداری حرف اول را می زند. این پرچم است که به مصرف کننده می گوید ما فقط به اندازه پلاستیک مورد نیاز استفاده می کنیم تا کار تهیه این محصول را برای شما انجام دهیم. “

پانچارد همچنین توضیح می دهد که “فرصتی برای تنظیم وزن سبک نه فقط از نظر فیزیکی بسته و صرفه جویی در مواد ، بلکه تاثیری که در امکان اقدام مسئولانه در سراسر زنجیره تأمین دارد”.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>