چگونه صنعت زیبایی با آنلاین سازگار می شود

استعداد لاواندی بحث می کند

مانند اکثر مردم در حال حاضر ، در اینجا در Lavandi Talent ، ما مشتاقانه منتظر باز شدن دوباره مغازه ها هستیم. خیابان بزرگ به دلیل آنچه که برای همیشه به نظر می رسد بسته شده است و من مطمئن هستم که همه ما از هیجان یک سفر خرید شنبه با ناهار پرتاب شده ، یک گشت و گذار گاه به گاه در خرده فروشان ، شاید حتی یک G&T بی ادب با خریدهای ما که در زیر میز قرار دارند ، تنگ شده ایم. .

اثر قفل کردن را نمی توان نادیده گرفت ، و متأسفانه تقریباً مطمئناً واحدهای خالی را مشاهده خواهیم کرد که در آن خرده فروشان کوچکتر و مستقل در گذشته وجود داشته اند. حقیقت این است که تجربه خرید محصولات زیبایی در خیابان های بزرگ و مراکز خرید تغییر کرده است.

اگر نه برای همیشه ، مطمئناً در کوتاه مدت تا میان مدت. خرده فروشان بیشتر و بیشتر به اینترنت منتقل شده اند و ما احتمالاً شاهد تعدیل های بیشتری برای استفاده از کانال های فروش پس از همه گیری هستیم.

یک روند در حال رشد

با این وجود ، نتیجه نهایی این است که احتمالاً قفل شدن فقط روند رو به رشد آنلاین را تسریع کرده است ، که در اینجا در Lavandi Talent ، مدتی است که شاهد آن هستیم.

بسیاری از خرده فروشان عمده ، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات جدید قبلاً از روش های جدید و نوظهور ارتباط با مشتریان استقبال کرده اند. در ظاهر ، این با توجه به ماهیت شخصی محصولات زیبایی شگفت آور است. ضرورت ، همانطور که آنها می گویند ، مادر اختراع است و فضای زیبایی در تقلید از خریدهای سنتی و فن آوری های ابتکاری کند نبوده است.

برنامه ها و برنامه های آنلاین

بیشتر افراد مشهور دارای خدمات آنلاین هستند که به شما امکان می دهد قبل از خرید امتحان کنید. تا حدی ، این شبیه سازی یک مرکز خرید است ، اما در اینجا موارد بیشتری وجود دارد. آگاهی پس از همه گیری از فضا و بهداشت می تواند استفاده حضوری از آزمایش کنندگان را از جذابیت کمتری برخوردار کند.

همچنین ، با بازگشت به روزهای شلوغ مغازه ها ، هرکسی که سعی در جلب توجه یک مشاور داشته باشد ، گواهی می دهد که در زمان های اوج مصرف چقدر ناامیدکننده است. ساخت آنلاین به سختی از هر دو مشکل عبور می کند.

قبل از خرید عملی ، میبلین مثال خوبی در این زمینه است. آنها یک سایت اینترنتی آنلاین دارند که در آن می توانید همه چیز را از یک استفاده از خط چشم تا یک ظاهر کاملا مضمون انتخاب کنید.

برخلاف خرید حضوری از نظر مشاهده واقعی محصولات به کار رفته ، تغییرات مجازی بصورت آنلاین و درون برنامه ای تقریباً انتخاب بی نهایت و به اندازه دلخواه شما زمان مرور دارند.

اثر اینفلوئنسر

بدون شک ، بزرگترین تغییر در چگونگی آگاهی از محصولات آرایشی و زیبایی کاربر نهایی ، افزایش تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی بوده است. زمانی بسیاری غیر از “وبلاگ نویسان و YouTubers” در نظر گرفته نمی شد ، اکنون بسیاری از آنها عامل بزرگی در تبلیغ محصولات جدید هستند. به طور بالقوه از اهمیت بیشتری نیز می توان به افزایش تأثیرگذار میکرو در آن اشاره کرد.

در حالی که غول هایی مانند Zoe Sugg یا Huda Katten ممکن است میلیون ها نفر جمع شوند ، تأثیرگذاران خرد در نقاط دسترسی متمرکز و تصفیه شده به بازارهای بسیار خاص هستند. این ممکن است به خوبی اثبات شود که مارک های متخصص فرصتی واقعی برای دستیابی به مشتریان جدید هستند.

جعبه ها و بسته های مشترک

جعبه اشتراک از طریق پست ، ایده جدیدی نیست. در حین قفل ، صنعت رونق گرفت و اشتراک ها از پشت بام عبور کردند. رویال میل پیش از همه گیری ، گزارش داد که بیش از 25٪ از مصرف کنندگان در حال حاضر به نوعی از خدمات اشتراک منظم مشترک شده اند.

نام های تجاری مانند Harrys و Dollar Shave تا حدودی با شناخت این نکته که روند خرید محصولات اصلاح در واقع یک عمل کسل کننده در مغازه هاست ، در بازار نظافت مردان سرمایه گذاری کرده اند.

جعبه های لوازم آرایشی و بهداشتی با انتخاب شخصی و شخصی شده به امری عادی تبدیل شده است. در حالی که مطمئناً ممکن است رونق عبور کند ، جعبه تحویل برای ماندن در اینجاست.

حضور آنلاین خوب همراه با تنوع و شخصی سازی است

آن را دوست داشته باشیم یا از آن متنفر باشیم ، ارائه اطلاعات شخصی و هدفمندی که هم اکنون دریافت می کنیم مسلماً م effectiveثر است. از زمان تجدید هدف گیری ساده گرفته تا هوش مصنوعی پیشرفته ، سفر آنلاین شما برای محصولات آرایشی مناسب با گذشت زمان بیشتر و بیشتر شخصی می شود. مسلماً این می تواند باعث کاهش انتخاب شود ، اما انکار انکار سخت است که دامنه های کالایی که کاملاً ماهیت متنوع خریدار را تشخیص می دهند باید یک گام مثبت باشد.

تماس شخصی هنوز هم وجود دارد

در تمام این صحبت های مربوط به فناوری ، هوش مصنوعی و اتوماسیون ، لازم به یادآوری است که بخشی از هدف آنلاین اجازه دادن به مردم برای برقراری ارتباط است. مشاوره شخصی که همه ما در پیشخوان به آن عادت کرده ایم اکنون اغلب از طریق سرویس های گفتگو در دسترس است. توصیه های خوبی که قبلاً در پیشخوان می کردیم ، البته به شکلی دیگر ، هنوز هم در دسترس است.

نمی توان افزایش فروش آنلاین را انکار کرد

چه به تعادل جدیدی در خرده فروشی برگردیم یا نه ، نمی توان منکر افزایش فروش آنلاین در صنعت زیبایی شد. رفتن به اینترنت فقط اتفاق نمی افتد … اتفاق افتاده است. صنعت زیبایی به دلیل ضرورت و کارآیی از آن استقبال کرده است و باید در این زمینه به رشد خود ادامه دهد ، زیرا صنعت زیبایی مقاوم و سازگار است. محصولات تغییر می کنند ، روندها می آیند و می روند ، و مد ها می روند ، اما صنعت پایدار است.

با این حال ، خیابان بزرگ را فراموش نکنیم. سفر خرید با دوستان ، گپ و گفت بر سر تصمیم برای خرید ، احمق ها و آه ها بر سر یک نگاه جدید خطرناک و بله ، حتی پاهای خسته و دردناک همگی چیزهایی هستند که باید گرامی داشته شوند.

امیدوارم لحظه ای که در پایان یک سفر خرید طولانی روی مبل با یک لیوان شراب و کیسه های خود را محاصره می کنید ، به زودی برگردد. سپس مصرف کننده و صنعت زیبایی و هر دو جهان را در آغوش می کشند.

با ما در Lavandi Talent در تماس باشید ، و ما خوشحال خواهیم شد که در مورد چگونگی هدایت بهترین تغییر لوازم آرایشی و زیبایی امسال صحبت خواهیم کرد. مثل همیشه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم افراد مورد نیاز خود را بدست آورید.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>