چگونه سرمایه گذاران را برای ایده نام تجاری زیبایی خود جلب کنیم

برای راه اندازی این برند ، مدیر عامل شرکت ظاهر دوسا 34 ساله و بنیانگذاران وی حدود 30 هزار دلار پول خرد کردند و سپس 5000 دلار اینجا و آنجا را از اعضای مختلف خانواده دریافت کردند. اما بعد سیلیکون ولی ، جایی که دوسا ریشه داشت ، تماس گرفت. Function of Beauty یکی از اولین شرکتهای مصرف کننده است که به سرعت از Y-Combinator پشتیبانی می کند و این بدان معنی است که مارک تجاری می تواند راهنمایی ، پول نقد و دسترسی به شبکه ای از سرمایه گذاران بالقوه را بدست آورد.

هنوز هم ، برخی از سرمایه گذاران همیشه این ایده را دریافت نکردند. دوسا می گوید: “این یک شرکت و یک پیشنهاد ارزشمند بود که بسیاری از VC های سنتی در ابتدا واقعاً نمی فهمیدند.” اما مشتریان این ایده را به خود جلب کردند که می توانند رایحه خود را انتخاب کنند و برای رفع نگرانی های خاص مو ، مواد تشکیل دهنده اضافه کنند. و پول سرمایه گذاری بیشتری در پی داشت. “یک بار [investors] رشد و کشش دید ، نادیده گرفتن این موارد واقعاً دشوار است “، او می گوید.

او همچنین زمینه اعتماد به نفس را فراهم می کند. “در پایان روز ، ما واقعاً فکر می کردیم که بزرگترین مشکل زیبایی را با بهترین تیم حل می کنیم.”

برای گرفتن بزرگترین چک خیلی مشتاق نباشید

هنگامی که Hero Cosmetics در سال 2017 راه اندازی شد ، این محصول با یک مورد الهام گرفته از K-beauty مرسوم ، مد روز بود: Mighty Patch. اکنون ، این یک خط کاملتر برای مراقبت از پوست است که بر روی آکنه متمرکز است ، از جمله انواع مختلفی از وصله های جوش ، درمان پس از آکنه و پاک کننده. Ju Rhyu 41 ساله ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، اولین دور بودجه خود را برای Hero ، که در Ulta ، Amazon ، Target ، CVS ، Walmart.com و سایر خرده فروشان فروخته می شود ، بسته است.

ریو تصمیم گرفت نام تجاری خود را به آرامی رشد دهد ، و این سود زودهنگام بود. اما داشتن محصولات در چندین خرده فروش ملی به این معنی است که شما باید بتوانید از سفارشات بزرگ پیش بروید. اگر نمی توانید ، این می تواند “مارک ها را خراب کند” ، Rhyu می گوید. بنابراین او باید مقدار Goldilocks بودجه را پیدا کند.

هنگامی که یک نام تجاری یک سرمایه گذار را به خود اختصاص می دهد ، بنیانگذاران اساساً درصدی از تجارت را رها می کنند ، بنابراین ریو می خواست در مورد اینکه قهرمان شخصی برای رشد از کجا تهیه کرده استراتژیک باشد. برخی از سرمایه گذاران بالقوه در مورد مبالغی صحبت می کردند که باعث ناراحتی وی شده بود. ریو توضیح می دهد: “بررسی های بزرگ احتمالاً با انتظارات زیادی همراه است.” “اگر سرمایه گذار سرمایه زیادی بپردازد ، احتمالاً به یک نوع بازده چند برابر در مدت زمان مشخصی احتیاج دارند.”

این برند روند جلب سرمایه گذاران را در فوریه 2020 آغاز کرد ، روشی که Rhyu می گوید با تمام پوشش مطبوعاتی برند دریافت شد. سپس COVID-19 برخورد کرد ، Dow سقوط کرد و همه معاملات از میز خارج شدند. این برند سرانجام معامله ای را انجام داد که برای همه افراد درگیر در ماه نوامبر مفید واقع شد.

ریو سرمایه گذاران تیم موسس را در نظر می گیرد و به او کمک می کند تا در آینده حرکت کند. توصیه او؟ همچنان نظم و انضباط را در مورد چگونگی صرف هجوم پول ادامه دهید. ریو می گوید: “من فکر می کنم این می تواند این عادت های خوب را از بین ببرد و نظم و انضباط شما را از بین ببرد و سپس شما فقط شروع به خرج کردن می کنید.”

نسخه ای از این داستان در اصل در شماره فوریه 2021 در Allure منتشر شد. یاد بگیرید چگونه مشترک شوید اینجا.


بیشتر بخوانید داستان های بنیانگذار:

انجام کارآفرینی به روش صحیح با شارلوت چو از سوکو گلم

اولین مارک جکی آینا با لیست انتظار 45000 نفر راه اندازی شد

راهنمای موسس Beauty از تشخیص پارکینسون خود برای بازآفرینی آرایش استفاده می کند


اکنون ، یک گشت و گذار در سرویس بهداشتی دستشویی شارلوت تیلبری:

Allure را دنبال کنید اینستاگرام و توییتر، یا مشترک شدن در خبرنامه ما برای به روز ماندن در مورد همه چیز زیبایی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>