چگونه دسته های زیبایی لوکس در سال 2020 واقعاً عمل کردند

در کل صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی برتر در انگلیس کاهش یافته است ، اما چه کسی پیروز غافلگیر کننده بود؟

تقاضا برای محصولات زیبایی لوکس در سال 2020 به شدت کاهش یافت ، گزارش جدیدی از تحقیقات بازار گروه NPD نشان داد که فروش 24٪ در انگلیس به دلیل محدودیت های Covid-19 کاهش یافته است.

سال گذشته هنگامی که فروشگاه ها به دلیل محدودیت های دولت مجبور به تعطیلی شدند ، فروش محصولات زیبایی با اعتبار در فروشگاه های آجر و ملات 44 درصد کاهش یافت.

جای تعجب نیست که فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی برتر در سال 2020 با افزایش 47 درصدی روبرو شده است.

عطر با 17٪ کاهش ، و بعد از آن مراقبت از پوست (-21٪) و آرایش (-40٪) یکی از بهترین دسته های زیبایی در پرستیژ بود.

روند مشابهی در ایالات متحده مشاهده شد ، زیرا فروش آرایش (-34)) برای سال پس از آن مراقبت از پوست (-11)) و عطر (-8) کاهش یافت.

در مراقبت از پوست مستقر در انگلستان ، فروش سرم های ضد آکنه در سال گذشته 51٪ افزایش یافت ، زیرا ماسک پوشاندن به دنبال نگرانی در مورد “maskne” نیازهای جدیدی ایجاد کرد و فروش صابون های دست معتبر 38٪ رشد کرد.

به دنبال روند # مراقبت از خود ، مراقبت از بدن معتبر بیش از 1٪ از سهم بازار را بدست آورد زیرا مصرف کنندگان به روال آبگرم در خانه روی آوردند.

همانطور که قبلا گزارش شد ، آرایش با بزرگترین نبرد در لوازم آرایشی لوکس مواجه شد ، زیرا مصرف کنندگان به دلیل کار از راه دور و کاهش زندگی اجتماعی ، چهره ای برهنه را انتخاب کردند. فروش رژ لب 50٪ کاهش یافت.

اما فیش ویک ، مدیر حساب ، NPD UK Beauty ، گفت: “صنعت زیبایی انگلیس در سال 2020 بسیار به چالش کشیده شده است ، با این حال مارک ها و خرده فروشان همچنان مقاوم هستند و روندهایی که در سال های گذشته شاهد بودیم در همه گیر شدن سرعت گرفته است.

“این شامل رشد فروش آنلاین ، اهمیت رویکرد خرده فروشی چند کانال و تأثیر رسانه های اجتماعی در مسیر خرید مصرف کنندگان است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>