چرا مارک های زیبایی محصولات جدیدی را که قبلاً پرفروش بوده اند ، اصلاح می کنند؟

اصلاح فرمول های کلاسیک در پاسخ به نوآوری در صنعت و تغییر نیازهای مصرف کننده می تواند روح تازه ای به علاقه مندی های قدیمی ببخشد. اما مارک ها باید اطمینان حاصل کنند که مشتریانشان در سفر گنجانده شده اند

این جمله که “اگر خراب نشود ، آن را برطرف نکنید” به طور منظم توسط صنعت زیبایی نادیده گرفته می شود. اصلاحات در محصولات پرفروش چیز جدیدی نیست ، اما از لحاظ تاریخی تغییراتی در لیست مواد تشکیل دهنده ایجاد شده است. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>