پایداری در صنعت زیبایی ، هزینه ای که ارزش پرداخت آن را دارد

در اینجا در استعداد لاواندی ، ما متوجه شده ایم که پایداری در حال حاضر چیزی بیش از یک موضوع داغ است. این در حال تبدیل شدن به یک عمل ذاتی در بیشتر صنایع است. مصرف کنندگان محصولات پایدار می خواهند و صنایع مسئول و واکنش پذیر دائماً روش های خود را متناسب با آنها تطبیق می دهند.

صنعت زیبایی واقعاً از بسیاری جهات با این تفاوت که دائماً تولید خود را متناسب با روشهای پایدار و سازگار با محیط زیست تنظیم می کند ، تفاوتی ندارد.

در سراسر هیئت مدیره ، مشاغل موجود در فضای زیبایی مسئولیت تأثیری که محصولاتشان دارند ، می پذیرند و به دنبال انجام کاری در این زمینه هستند.

با این حال ، عملی که باید به دنبال میل باشد می تواند به خودی خود کاملاً مشکل ساز باشد. پایداری یکی از آن کلماتی است که به نظر می رسد معنای واحدی دارد اما تعبیرهای متعددی دارد. در ظاهر ، به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است. پایداری به معنای اتخاذ روشهایی است که در حالت ایده آل منابع طبیعی را تخلیه نمی کند و حداقل آنچه را که استفاده می کنند جایگزین می کند. استفاده عملی از این مسئله دیگری است. اینجاست که تفسیر شروع به مشکل می کند.

اگر لحظه ای وقت بگذارید و به بررسی آنچه برای عرضه یک محصول آرایشی و بهداشتی به بازار نیاز است ، بپردازید ، تدارکات بلافاصله حیرت انگیز هستند. تضمین پایداری در تولید و توزیع چیزی به سادگی یک ماده آرایشی ، عملاً یک کار حرام است.

نه تنها این ، تعیین مرزهایی که به عنوان تأمین اخلاقی ، سازگار با محیط زیست و پایدار در نظر گرفته می شود ، نه تنها دشوار است ، بلکه گاهی اوقات روی انگشتان انگشتان پا نیز پا می گذارد. به عنوان مثال ، روش های کنترل برخی آفات در آفریقای جنوبی و تشویق محصولات زیاد محصولات آرایشی ممکن است با ایده های تولید پایدار مطابقت نداشته باشد.

با این حال ، سطح تولید لازم برای جمع آوری قراردادهای قیمت گذاری تجارت عادلانه ، رعایت استانداردهای پایداری را برای کشاورزان جهان سوم ایجاد می کند.

تعادل ایده آل روشهای پایدار و سطح بالایی از تولید گاها با هم مغایرت دارند. در این صورت ، حتی اگر به یک سطح موفقیت دست پیدا کنید ، بازهم باید تولید و توزیع محصول را حساب کنید و تضمین کنید که زنجیره تأمین استانداردهای شما را از تولید تا آشپزخانه حفظ کرده است.

نتیجه عملی این است که پایداری ممکن است – اما هزینه بر است. تولید لوازم آرایشی پایدار نه تنها معمولاً گرانتر است ، بلکه برای آموزش زنجیره تأمین و تعبیه کنترلها و روشهای مورد نیاز ، اغلب به سرمایه گذاری اضافی نیز نیاز دارد.

خط پایداری کجاست؟

شکی نیست که هزینه پایداری را می توان بیش از ارز ارزیابی کرد. همانطور که همه ما می دانیم در اینجا بیشتر از قیمت در خیابان بالا در معرض خطر است. هزینه محصولات غیر پایدار آسیب های زیست محیطی ، تخلیه منابع طبیعی و در نهایت کمک به رشد فزاینده گرم شدن کره زمین است. نادیده گرفتن این امر در تولیدات زیبایی ارزان قیمت یا سودهای کوتاه مدت در حالی که رم می سوزد بسیار سرگرم کننده خواهد بود. خوشبختانه صنعت زیبایی مسئولیت پذیر ، دلسوز و بیش از همه مایل به پذیرش این چالش است.

اگرچه ترسیم خطی در پشت شن و ماسه که همه صنایع زیبایی بتوانند در آن بایستند ، عملی یا ممکن نیست ، اما می توان مجموعه ای از ابتکارات و مشارکتهای مشترک را در جهت هدف بیشتر پایداری انجام داد.

مارک هایی مانند گارنیر ، دیور ، کانال و سایر نام های مهم همگی در حال ایجاد موضع هستند و به طور فعالانه محصولات پایدار تولید می کنند و یا آن را در زنجیره تامین تشویق می کنند.

اگرچه دستیابی به یک صنعت زیبایی کاملاً پایدار یک شبه ممکن است یک رویای شگفت انگیز اما در نهایت غیر عملی باشد ، اما تولیدکنندگان بیشتری متعهد به ابتکاراتی از جمله:

  • کاهش ضایعات آب در فرآیند تولید
  • افزایش استفاده از بسته بندی های قابل بازیافت
  • سرمایه گذاری در استفاده از پلاستیک های Post Consumer بیشتر
  • کاهش میزان بسته بندی استفاده شده در محصولات
  • گزینه های قابل پر کردن مجدد محصولات
  • آموزش و آگاهی از مسائل زیست محیطی در زنجیره تأمین
  • تغییر به انرژی تجدیدپذیر
  • قطع استفاده از میکروبهای آسیب رسان.

این فقط خراش دادن سطح کار و تعهدی است که برای رسیدن به هدف نهایی ، یک صحنه زیبایی کاملاً پایدار انجام می شود.

همانند سایر صنایع ، تاریخچه تأسف بار فرآیندهای مضر تولید و فرآیندهای آسیب رسان به محیط زیست وجود دارد. با این حال ، این گذشته بود. صنعت زیبایی اکنون یکی از مترقی ترین و آینده نگرانه ترین فضاهای مربوط به مسئولیت زیست محیطی است.

پایداری نزدیک به استاندارد بودن در صنعت زیبایی است و هنگامی که باشد ، با اراده و تعهد افرادی که در آن کار می کنند ، محقق خواهد شد.

اگر به دنبال افرادی متعهد و آینده نگر هستید که انگیزه بهبود امور را دارند ، در Lavandi Talent با ما در تماس باشید. مثل همیشه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم افراد مورد نیاز خود را بدست آورید.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>