وقت آن است که با زباله های ایجاد شده توسط محصولات زیبایی صحبت کنیم

در اواسط سال شلوغی که بیشتر از آنچه در طول زندگی ام دیده بودم ، شامل رویدادهای جهانی فرهنگ ساز بود همچنین بچه دار شد و به شهر جدیدی نقل مکان کرد. حل شدن در هنگام شیوع همه گیر یک چالش بوده است. سنگینی کار و آموزش در منزل و تربیت کودک و نظافت و پخت و پز (همه آشپزی ها!) در بعضی مواقع احساس بی امان بودن کرده است.

در نهایت ، من بسیار سپاسگزارم که خانه پناهگاه ما بوده است. ما ایمن هستیم ما سالم هستیم دلم برای دیدن دوستان و خانواده ام در زندگی واقعی تنگ شده است ، اما نور آن طرف را می بینم.

بیشتر ما در سال گذشته ساعات بیشتری را در خانه در خانه گذرانده ایم ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم این موضوع را بر مفهوم زیبایی در خانه متمرکز کنیم. زیبایی از اینجا شروع می شود: در کابینت های دارویی ، دوش و حمام ، کیف های آرایش ، حتی در تخت هایمان. (ما همچنین با کارشناسان طراحی در همکاری کردیم خلاصه معماری چند سال پیش در این نامه ، به آرزویم برای یافتن مینیمالیسم بیشتر در زندگی آشفته خانه اشاره کردم. بروزرسانی: من شکست می خورم! خانه ما به پایگاه اصلی خانه برای همه چیز در زندگی ما تبدیل شده است. بین جعبه محصولاتی که برای کار تحویل داده می شوند و جریان دائمی مواد غذایی و سایر موارد تصادفی ، من در جنگ علیه بهمن مقوا ، بسته بندی حباب ، مکعب های فوم و بسته بندی بادام زمینی می بازم.

به عنوان یک صنعت ، می توانیم بهتر عمل کنیم. جدا کردن عروسک های روسی از جعبه های تودرتو برای نشان دادن شیشه ریز کرم چشم در مرکز ، اکنون با دیدن تمام بسته بندی هایی که در خانه ما بین وانت های بازیافت روی هم جمع شده است ، حتی بیشتر بی فایده است.

من گام های قابل توجهی را که برخی مارک ها در جهت پایداری برمی دارند ، تشخیص می دهم. من همچنین تصدیق می کنم که در جذابیت هنوز کارهایی برای انجام ضایعات است. اما ما متعهد به تنظیم مجدد اولویت های خود هستیم و قبلاً در حساسیت های خود تغییراتی دیده ایم. زمانی بود که سنگین ترین قوطی ها و درخشان ترین قاشق های کوچک می توانستند یک محصول مراقبت از پوست را خاص تر ، شاید حتی ارزشمندتر نشان دهند. در سال های اخیر ، ساده ترین و آگاه ترین زباله ها – از طریق پست کننده به وان یا لوله – همان چیزی است که توجه و تحسین های ما را جلب می کند.

مارک های تجاری ، به یاد داشته باشید: ما ترجیح می دهیم یک فرمول نیروگاه یا بازدهی فوق العاده رنگ به ما تحریک شود تا سه لایه اضافی از بسته بندی لوکس برجسته ، یکبار مصرف جعبه گشایی از طناب لب مخصوص لب ، بدون شک چشمگیر است ، اما در محفظه های سفارشی و برش لیزری آنها با کشوهایی کشیده و ظروف اکریلیک فانتزی وجود دارد ، وقت آن است که در مورد پست الکترونیکی مطبوعات تجدید نظر کنیم.

مطمئناً همه پاسخ ها را نداریم ، اما اطمینان دارم که می توانیم بخشی از این تغییر باشیم. آیا به ما میپیوندی؟

این داستان در اصل در آوریل 2021 در Allure منتشر شد. نحوه اشتراک در اینجا را بیاموزید.


داستان های بیشتری در مورد پایداری در صنعت زیبایی بخوانید:


اکنون جعبه گشایی ماه مارس را تماشا کنید جذابیت جعبه زیبایی:

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>