والنتینو برای راه اندازی خطوط آرایشی رقبای مد را دنبال می کند

اولین مجموعه آرایش خانه مد ایتالیا نمایشی از “زمانی است که در آن زندگی می کنیم” با محصولی با هدف همه جنسیت

لیدی گاگا برای والنتینو

والنتینو به دنبال رقیبان مد خود ، راه اندازی اولین لوازم آرایشی خود را اعلام کرده است.

فرمول های “تجربی” Valentino Beauty تکمیل کننده قدرت نام تجاری در عرصه عطر است که از L’Oréal مجوز گرفته است و انتظار می رود شامل یک خط پایه 40 نفره ، 50 رژ لب و محصولات چشم باشد.

والنتینو در معرفی یک سری محصولات آرایشی کند عمل کرده است ، در حالی که رقبای شانل ، دیور و باربری در صحنه زیبایی کاملا جا افتاده اند.

در این اطلاعیه آمده است: “Pierpaolo Piccioli ، مدیر خلاق Maison Valentino ، با آوردن زیبایی شناسی فراگیر خود در جایی که احساسات ، رویاها و فردیت ضروری است ، چشم انداز خود را از زیبایی ارائه می دهد.

“Valentino Beauty زیبایی انسان است ، آرایش مد برای همه جنسها ، سنین و فرهنگ ها.”

این مجموعه از 1 ژوئن در ایالات متحده برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود و از 1 آگوست در سراسر جهان پخش می شود.

اولین عطر والنتینو به سال 1978 برمی گردد و نام تجاری آن همان نام تجاری بود ، در حالی که لیدی گاگا برنده جایزه گرمی در مقابل آخرین بوی گروه “رایحه بی انتها” Voce Viva قرار گرفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>