
لوازم آرایشی رنگی | بازاریابی | مراقبت از پوست
پیش از آغاز زیبایی در آینده ، سفیر سوپرمدل و bareMinerals درب روتین زیبایی خود را برداشته و مکالمات پیرامون سلامت روان را آغاز می کند
https://www.youtube.com/watch؟v=AJ9KxqYTkxU
پیش از خط زیبایی قریب الوقوع خود ، هیلی بیبر سوپرمدل کانال زیبایی YouTube خود را راه اندازی کرده است.
در ویدئوی آغازین خود “Welcome To My Channel” ، دختر استفان بالدوین یک نگاه مخفیانه به نوع محتوایی می کند که طرفداران انتظار دیدن آن را دارند.
این کانال قرار است شامل نکات مربوط به مراقبت از پوست و فیلم های نزدیک و شخصی با مو و آرایش تیمش باشد ، همچنین کانال به عنوان بخشی از مجموعه ویدیویی “Who’s in My Bath” میزبان مکالمات با دوستان خود ، از جمله کندل جنر ، همکار مدل و خالق زیبایی است. ؟ “
بینندگان همچنین می توانند ببینند که این جوان 24 ساله عملاً با روانپزشک جسیکا کلمونز به گفتگو نشسته است تا درباره سلامت روان صحبت کند و گفتگوهایی پیرامون سیاست و ایمان را برانگیزد.
بیبر می گوید: “من واقعاً می خواهم بیشتر با شما ارتباط برقرار کنم.”
کانال ، هایلی Rhode Bieber ، سرش را به خط زیبایی مورد انتظار سفیر bareMinerals ، که اکنون انتظار می رود برچسب Rhode باشد ، می دهد ، زیرا علامت تجاری تحت عنوان Bieber Beauty توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده رد شد زیرا به نظر می رسد باعث ایجاد “سردرگمی” می شود. بین او و مارک تجاری شوهرش “جاستین بیبر”.
بیبر برای سرمایه گذاری روی صفحه خود با OBB Pictures ، کمپانی رسانه ای که مستند دمی لواتو را آورده همکاری کرده است. دمی لواتو: رقص با شیطان به صفحه نمایش ، برای تولید کانال.
OBB Pictures نیز پشت سریال مستند یوتیوب اصلی او و شوهرش بود جاستین بیبر: فصول، که بیبر گفت علاقه او را برای ایجاد یک سریال دیگر که نمایشی “واقعی” از او باشد ، برانگیخت.
اولین فیلم از بسیاری از فیلم ها که قرار است در سال 2021 منتشر شود ، از فردا هر هفته چهارشنبه هر هفته پخش می شود.
Leave a reply