هدی کتان زمان را بر اساس استانداردهای زیبایی “سمی” می خواند

مغول زیبایی مستقر در دبی از مارک ها درخواست می کند و افراد تأثیرگذار هنگام ویرایش تصویر اعلام می کنند

هدی کتان ، کارآفرین شرکت تجاری Huda Beauty با نام تجاری چند میلیون دلاری ، وقت خود را برای ویرایش “سمی” محصولات زیبایی فراخوانده است.

در یک ویدیوی صمیمانه یوتیوب هشت دقیقه ای ، اینفلوئنسر زیبایی مستقر در دبی گفت که او برای تجدید نظر در نحوه استفاده از سیستم عامل خود وقت صرف کرده و اعتراف کرده است که “برای انجام استانداردهای زیبایی غیرواقعی” به اندازه کافی کار نمی کند “.

وی در ویدئویی که با چهار میلیون مشترک خود به اشتراک گذاشته گفت: “من به اندازه کافی کافی رسیده ام.”

کتان در مورد ورودش به زیبایی و چگونگی کمک به او در رفع ناامنی های خود از احساس “زشتی” و “بی لیاقتی” صحبت کرد و یافتن مواد آرایشی باعث الهام گرفتن از وی شد.

وی گفت: “اما برخی از جنبه های زشت این صنعت وجود دارد ، جایی که از آن برای سرمایه گذاری استفاده شده است.”

مغول زیبایی در ادامه شرکت ها و بازاریابان را به ایجاد “شعارهای” متهم کرد که مردم را ترغیب به خرید محصولات می کند تا “احساس زیبایی بیشتری داشته باشند”.

“به ما گفته شده است که ما باید یک روش خاص باشیم ، ما باید یک روش خاص را جستجو کنیم ، ما باید در این معیارهای بسیار کوچکی که شرکت های بزرگ زیبایی ایجاد کرده اند ، قرار بگیریم تا بتوانند ما را به خرید چیزهایی برسانند ، و این در بسیاری از سطوح یک مشکل است. ”

وی افزود: “مشکل در این است که آنها با آن صادق نیستند و یک استاندارد زیبایی دست نیافتنی را می فروشند.

“آنها از مدل ها یا افراد مشهوری استفاده می کنند ، که صادقانه بگویم ، حتی از محصولات خود استفاده نمی کنند.”

او در مورد ناامیدی و عصبانیت خود نسبت به سایر مارک های مراقبت از پوست به دلیل استفاده از لمس و ویرایش هنگام بازاریابی محصولات خود صحبت کرد.


https://www.youtube.com/watch؟v=fp5tYlL7aso

“چرا محصولات لازم است از این موارد استفاده کنید؟” او پرسید.

“بیایید استاندارد زیبایی را حذف کنیم ، بیایید همه مزخرفات ، تمام فتوشاپ ، تمام تنظیمات صورت ، همه فیلترها را حذف کنیم.

“بیایید به جایی برگردیم که همه ما یکدیگر را بپذیریم و یکدیگر را در آغوش بگیریم.”

کاتان همچنین با شروع یک دادخواست برای تنظیم مقررات بهتر از FDC ، از افراد تأثیرگذار خواسته است که اگر عکس های خود را در کانال های اجتماعی خود ارتقا داده اند ، اعلام کنند که توسط بیش از 3000 نفر امضا شده است.

رسانه های اجتماعی در کانون مطالعات متعددی قرار گرفته اند که به مسائل بهداشت روان در نوجوانان و بزرگسالان مرتبط بوده اند.

به گزارش HelpGuide ، محققان دریافته اند که اختلاف تصویر بدن که می تواند در اثر استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی ایجاد شود ، بر روی افراد تأثیرات منفی می گذارد و باعث اضطراب و افسردگی می شود.

در واکنش به تأثیرات منفی ای که رسانه های اجتماعی به آن پیوسته اند ، ناظر تبلیغات انگلستان ، سازمان استانداردهای تبلیغاتی (ASA) ، در اوایل سال جاری حکم داد که مارک های زیبایی و تأثیرگذارها نباید از فیلترها برای تبلیغ یک محصول زیبایی استفاده کنند که می تواند بزرگنمایی کند. اثر.

سخنگوی ASA گفت: “تمرکز مداوم کار ما در این زمینه همچنان افزایش آگاهی از قوانین و حمایت از تأثیرگذار با راهنمایی و ابزاری است که برای کمک به درستی تبلیغات خود نیاز دارند.”

“ما همچنین از نزدیک با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همکاری می کنیم که می توانند احکام ما را در مواردی که تبلیغ کننده ای مایل یا قادر به کار با ما نیست ، اجرا کنند.”


Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>