
لوازم آرایشی رنگی | بازار یابی
آخرین راه اندازی Huda Kattan ، اثر آرایشی مستقر در دبی ، از بازار پر رونق مراقبت از پوست الهام گرفته شده است.

Huda Kattan ، تأثیرگذار و کارآفرین پشت Huda Beauty ، آخرین صاحب نام تجاری است که از روند “بدون آرایش ، آرایش” استفاده می کند.
چهره “کیک” که خود خوانده می شود بیشتر به دلیل پوشش کامل و ظاهر آرایش پر زرق و برق او شناخته می شود ، اما خط جدید Glowish بر زیبایی های طبیعی تمرکز دارد.
به گفته هدی بیوتی ، کتان مانند بسیاری از مصرف کنندگان در سال های اخیر تمرکز خود را بر روی مراقبت از پوست گذاشته بود و می خواست مارک جدیدی بسازد که به پوست “براق شود”.
کتان گفت: “من متوجه شدم که وقتی بیشتر روی پوستم تمرکز می کردم ، از آن استقبال و استقبال بیشتری می کردم.” “این سالم تر ، یکدست تر و روشن تر می شود ، و احساس اعتماد به نفس و پذیرش پوست در پوست روشی که قبلاً هرگز نداشته ام.
“لکه یا بدون لکه ، من یاد گرفته ام که پوست خود را در آغوش بگیرم و به آن احترام بگذارم.”
محصولات دوستانه گیاهخواران روی فرمول های طبیعی تمرکز دارند ، با عصاره فلفل دلمه ای قرمز که گفته می شود از سبزیجات نجات یافته از ضایعات ساخته می شود و همانطور که با اخلاق “پاک” همراه با لیست “بدون فرموله” طراحی شده است ، به بازار عرضه می شود.

فرمول طبیعی 80٪ حاوی ‘فلفل دلمه ای قرمز زشت’ است
آنها در پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف (PCR) بسته بندی می شوند و کارتن ها از کاغذهای دارای گواهینامه FSC ساخته می شوند.
Glowish که از اول ژوئن در دسترس است ، با رنگ پوست Multidew و پودر برنز کننده Soft Radiance ، و همچنین برس های آرایشی مربوطه راه اندازی شد.
کتان ادامه داد: “من می خواستم محصولی ایجاد کنم که به من نشان دهد اعتماد به نفس پیدا کرده و پوستی را که دوست داشتم نه اینکه آن را پنهان کنم.”
Leave a reply