نگرانی های زیست محیطی برای هر پنج خریدار اولویت اصلی است

انتظار می رود در پنج سال آینده درصد مشتریانی که تحت تأثیر پایداری هستند بیش از دو برابر شود

یک مطالعه جدید نشان داده است که مارک هایی که اولویت خود را برای عرضه سبزتر ندارند ، می توانند فروش خود را طی 5 سال آینده کاهش ببینند.

بر اساس یافته های ارائه شده ، اعتبار پایداری مهمترین اولویت خرید در بین هر 5 مصرف کننده انگلستان (18٪) است ، که توسط موسسه خدمات مشتری تنظیم شده و توسط بیمه سوئیس زوریخ حمایت مالی می شود.

و انتظار می رود این رقم طی پنج سال آینده بیش از دو برابر شود.

محققان پیش بینی می كنند كه حدود 55٪ از مشتریان انگلیس هنگام خرید تا سال 2026 انگیزه اخلاقی را داشته باشند.

زیبایی ، غذا و لباس از جمله دسته هایی بودند که به دلیل عدم رعایت استانداردهای پایداری مشتریان ، مورد علاقه مشتریان قرار می گیرند.

جو كاوزون ، مدیرعامل موسسه خدمات مشتری گفت: “درست مثل خود مصرف كنندگان ، برخی از سازمانها پذیرنده اولیه هستند و برخی دیگر كه از عمل خود عقب هستند.”

“اما من معتقدم که اکنون زمان آن است که همه مشاغل عملیاتی شوند.

“کسانی که به مشتریان خود نه تنها با کیفیت و ارزش بلکه با پایداری داخلی خدمت می کنند شکوفا می شوند. در حالی که کسانی که این موضوع را نادیده می گیرند احتمالاً مشتری و سهم خود را در بازار از دست می دهند.

“دستور کار سبز از یک موضوع ضروری به یک موضوع اصلی استراتژیک تبدیل شده است.”

موانع خرید

علی رغم افزایش تمایل به خرید سبز ، از هر ده خریدار یک نفر گفت که به دلیل قیمت ، قابلیت اطمینان و کیفیت قادر به انجام این کار نیستند.

اما یافته ها همچنین خاطر نشان كردند كه حدود 34٪ ​​از مصرف كنندگان آمادگی دارند با متوسط ​​حق بیمه 5.5٪ برای کالاهای پایدار تقسیم شوند.

در همین حال ، سه چهارم انتظار دارند مارک هایی که از آنها می خرند به سبزتر شدن آنها کمک کنند ، یا با خرید از آنها یا به طور کلی انتخاب هایی که انجام می دهند.

و اکثریت قریب به اتفاق (83٪) اعتقاد ندارند که سازمانها به اندازه کافی دوستدار محیط زیست عمل می کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>