نروژ retouch کردن پست های رسانه های اجتماعی را بدون اعلام کردن برای تأثیرگذاران غیرقانونی می داند

قانون مربوط به هر کسی که از پست های خود در شبکه های اجتماعی درآمد کسب کند ، اعمال خواهد شد

نروژ قانون جدیدی را تصویب کرده است که مشهور کردن و تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی برای دستیابی به عکس هایشان بدون افشای این موارد غیرقانونی است.

این اقدام پیشنهادی برای مقابله با استانداردهای غیر واقعی زیبایی است و برای هر شخصی که از طریق ارسال در شبکه های اجتماعی درآمد کسب می کند ، اعمال خواهد شد.

این لایحه اصلاحیه قانون بازاریابی نروژ است که توسط وزارت امور کودکان و خانواده ارائه شده است و ستاره ها را مجبور می کند که بر روی هر پستی که دستکاری یا روتوش شده است ، علامت چاپی طراحی شده از دولت داشته باشد.

هیئت پارلمانی نروژ ، استورتینجت ، ماه گذشته با 72 رأی موافق در برابر 15 رأی موافق ، به اتفاق آرا به این تغییر رأی داد.

مطابق با مجله مطبوعات آزاد، قانون جدید در مورد عکسهایی با هر تغییری که روی اندازه بدن ، شکل یا پوست فرد تأثیر بگذارد ، اعمال می شود و شامل استفاده از فیلترها است.

پادشاه نروژ ، هارالد پنجم ، زمان اجرای قانون جدید آخرین حرف را خواهد زد.

در این اصلاحیه آمده است: “آگهی دهنده و شخص طراحی کننده آگهی باید بیشتر اطمینان حاصل کنند که در آگهی تبلیغاتی که در آن شکل ، اندازه یا پوست بدن تغییر کرده است ، با روتوش یا دستکاری های دیگر مشخص شود.”

این ادامه داد: “امیدوارم این اقدام سهم مفید و قابل توجهی در مهار تأثیر منفی این تبلیغات ، به ویژه بر روی کودکان و جوانان داشته باشد.”

در ماه فوریه ، ناظر تبلیغات انگلستان به بازاریابان دستور داد تا از استفاده از فیلترهایی که در مورد کارایی یک محصول زیبایی اغراق می کنند ، دست بردارند.

در اوایل سال ، اداره استاندارد تبلیغات (ASA) حکم داد که دو آگهی از طرف Skinny Tan و Tanologist Tan مغایرت این قوانین را دارند و به آنها دستور داده شد پست ها را حذف کنند.

در همین حال ، هدی کتان ، کارآفرین زیبایی و احساس شبکه های اجتماعی ، زمان را برای رعایت استانداردهای “سمی” زیبایی فراخوانده و از مارک ها و تأثیرگذاران برای اعلام زمان ویرایش تصویر حمایت می کند.

این اثر گذار مستقر در دبی در ویدئوی هشت دقیقه ای خود در یوتیوب گفت که تلاش آگاهانه ای خواهد کرد تا از سیستم عامل خود ، که تقریباً 49 میلیون دنبال کننده اینستاگرام و 4.1 میلیون مشترک YouTube را شامل می شود ، برای مقابله با زیبایی های دست نیافتنی استفاده کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>