نحوه ایجاد روابط پایدار با تأثیرگذاران زیبایی پس از همه گیری

متخصص بازاریابی اینفلوئنسر ، Tribe Dynamics توضیح می دهد که چگونه با سفیران بازاریابی در دنیایی که اخیراً بازگشایی شده استراتژی داشته باشد و نمونه هایی از مارک هایی را ارائه می دهد که در اثر نفوذ گالوانیزه در همه گیر شدن همه چیز عالی هستند

سال 2020 سالی است که بسیاری دوست دارند فراموش کنند و صنعت لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که برندگان از ماههای قفل و دستورالعملهای فاصله اجتماعی پدیدار شدند ، بسیاری از مارکها خود را رد کردند و نیاز به یافتن ایده های جدید و جدید در مورد محتوای خود داشتند.

مهمترین سخنگویان – تأثیرگذارها در صنعت آرایشی و بهداشتی منجر به این اتهام شدند.

اما با ظهور چشم انداز جدید ، که در آن Covid-19 به “عادی جدید” ما تبدیل می شود ، مارک های زیبایی باید یک بار دیگر ، در مورد استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار خود فکر کنند و آن را برای سفیران خود تنظیم کنند.

اینجا، زک دوننفیلد، متخصص محتوا در Tribe Dynamics، یک پلت فرم پیشرو در زمینه بازاریابی اینفلوئنسر ، سه شرکت زیبایی را که در زمینه فعال سازی تأثیرگذاران در طی همه گیر شدن تبحر دارند ، کشف می کند و نکاتی را برای برندهایی که به دنبال ایجاد مشارکت های تأثیرگذار ماندگار در دنیایی هستند که به تازگی بازگشایی شده است ، ارائه می دهد.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>