نتایج Revlon نتایج Q1 2021 را نشان می دهد که رشد در الیزابت آردن و عطر معطر است

به طور کلی فروش خالص 1.8٪ پایین بود زیرا غول لوازم آرایشی مستقر در نیویورک همچنان تأثیر همه گیری Covid-19 را احساس می کند

Revlon نتایج مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2021 منتشر کرده است ، که با وجود کاهش فروش محصولات آرایشی رنگی با شروع بهبود شرکت از بیماری همه گیر Covid-19 ، در رایحه خود و بخشهای الیزابت آردن آشکار است.

غول زیبایی مستقر در ایالات متحده در سه ماهه اول سال 2021 فروش خالص 445 میلیون دلاری را تجربه کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.8 درصد کاهش نشان می دهد. با این حال ، فروش تجارت الکترونیکی در تمام مناطق 5 درصد افزایش یافته است ، در حالی که این شرکت همچنین رشد دو رقمی فروش را در میان بخش های الیزابت آردن و عطر گزارش کرده است.

الیزابت آردن با رشد ناشی از محصولات مراقبت از پوست Ceramide و Cica Glow و همچنین مجموعه عطرهای چای سبز در بازارهای ایالات متحده و آسیا ، فروش خالص در مقایسه با سال گذشته تقریبا 18 درصد افزایش یافت و به 112 میلیون دلار رسید.

در همین حال ، بخش رایحه این شرکت – که شامل رایحه های مشهور مانند بریتنی اسپیرز ، کریستینا آگیلرا و الیزابت تیلور است – نیز با افزایش 13 درصدی به 74.8 میلیون دلار رسیده است ، گفته می شود که این امر به دلیل فروش زیاد رایحه های Juicy Couture ، Curve و John Varvatos در ایالات متحده آمریکا.

با این حال ، با کاهش فروش لوازم آرایشی رنگی در تمام بازارها ، در حالی که فروش در بخش سهام آن – از جمله مارک خوشبوکننده ، مارک Revlon تقریبا 11٪ به 162 میلیون دلار کاهش یافت ، بقیه نمونه کارهای شرکت نیز خوب نبودند. Mitchum ، محصولات آرایشی رنگی Almay و مارک طبیعی Honey Revlon – برای سه ماهه 12.7٪ کاهش یافت و به 96 میلیون دلار رسید ، زیرا بخش ادامه اثرات همه گیر Covid-19 را احساس می کند.

دبرا پرلمن ، رئیس و مدیر عامل شرکت Revlon ، در مورد نتایج گفت: “من از ادامه بهبود متوالی در تجارت خود خوشحالم که ما همچنان از Covid-19 بهبود می یابیم در حالی که از استراتژی های تجدید ساختار جامع که برای اولین بار در سال 2018 اجرا کردیم ، بهره مند می شویم.

“با ادامه بازگشایی بازارهای سراسر جهان و از بین رفتن محدودیت های COVID-19 ، ما نسبت به برگشت کانال انبوه و به ویژه دسته لوازم آرایشی رنگی خوش بین هستیم.”

به گفته پرلمن ، در کنار نتایج Q1 ، Revlon همچنین از برنامه های جدید Revlon Global Growth Accelerator Program (RGGA) رونمایی کرد ، یک برنامه تحول جامع که برای به حداکثر رساندن رشد شرکت در بازارهای اصلی و همچنین گسترش قابلیت های تجارت دیجیتال و تجارت الکترونیکی طراحی شده است.

وی افزود: “ما همچنان پیش بینی تقاضای محصولات زیبایی از جمله مواد آرایشی رنگی را داریم زیرا محدودیت های همه گیری در جهان کاهش می یابد و معتقدیم که با تمرکز RGGA ، در موقعیت خوبی قرار داریم که فرصت های پیش رو را برای Revlon به دست آوریم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>