میبلین به عنوان اولین سفیران گروه موسیقی ، احساس K-pop ITZY را امضا می کند

hitmakers ‘Dalla Dalla’ پلت فرم خود را برای ارتقا messages پیام های اعتماد به نفس ، توانمندی و فراگیری غول زیبایی متعلق به L’Oréal وام می دهند ، و به افرادی مانند Storm Reid و Gigi Hadid می پیوندند.

میبلین نیویورک با همکاری در گروه دختران K-pop ITZY و به عنوان اولین گروه موسیقی که به لیست سخنگویان خود پیوست ، در حال پذیرش توانمندی در تعداد است.

پس از شکل گیری در سال 2019 ، پنج تایی کره جنوبی – متشکل از یجی ، لیا ، ریوژین ، چاریونگ و یونا – در همان سال موفق به موفقیت موفقیت آمیز خود با “Dalla Dalla” شدند که رکورد یوتیوب در پربیننده ترین موزیک ویدیوی K-pop را شکست. در 24 ساعت ، بیش از 17.1 میلیون بازدید در اولین روز اکران داشته است.

فقط در مدت دو سال ، این گروه با چهار آلبوم خود به شهرت رسیده و مجموعه های واقعیت یوتیوب را از آن خود کرده اند و قرار است با انتشار پنجمین آلبوم خود ، صعود خود را به پدیده جهانی ادامه دهند. حدس بزن چه کسی، قرار است در پایان این ماه کاهش یابد.

میبلین با شعار “همه در ما” به دلیل همکاری در گروه موسیقی ITZY به دلیل پیام های توانمند سازی و اعتماد به نفس در موسیقی خود ، طرفداران را به عدم تفسیر خود ترغیب کرد ، که با زیبایی متعلق به L’Oréal همسو است با توجه به نام تجاری ، ارزش های اصلی اعتماد به نفس ، توانمندی و فراگیری خود غول است.

صداهای توانمند سازی

تریشا آیاگاری ، رئیس برند جهانی میبلین نیویورک ، گفت: “من شاهد ظهور الهام بخش ITZY بوده ام و به این فکر افتادم که آنها هم به عنوان یک گروه و هم افراد پویا هستند.

“ITZY قهرمانان عشق به خود ، فردیت و ابراز وجود برای هواداران و جامعه جهانی است.

“انرژی آنها قدرتمند است و من بسیار هیجان زده هستم که این صداها را به Maybelline می رسانم!”

این پنج قطعه اولین بار در میبلین بعنوان چهره های Hypersharp Liner ، Ultimatte Lipstick و SuperStay Foundation در آسیا بعداً در بهار امسال ارائه می شود.

ITZY افزود: ما همیشه مارک Maybelline را تحسین کرده ایم و بسیار هیجان زده ایم که می توانیم خلاقیت ، مثبت و انرژی خود را به جامعه جهانی آنها کمک کنیم.

“این فرصتی عظیم است که می توان طرفهای جدیدی از طرف خود را به طرفداران خود آورد و به جهانیان یادآوری کرد که اعتماد به نفس و جسارت در همه ما وجود دارد.”

عوامل سازنده “نه خجالتی” به عنوان سفیر اخیرا اعلام شده میبلین ، بازیگر 17 ساله استورم رید ، در وام دادن صدای خود به موضوعاتی مانند برابری ، سلامت روان و فراگیر شدن به عنوان بخشی از تلاش های آگاهانه اجتماعی این برند از جمله ابتکار عمل “با هم شجاع” همراه می شوند. ، که از مصرف کنندگان با اضطراب و افسردگی پشتیبانی می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>