موج گرمای خطرناکی در راه است – چگونه در دمای بالا ایمن بمانیم

نیکت سونپال ، متخصص داخلی و گوارش با گواهی هیئت مدیره مستقر در نیویورک ، می گوید بهتر است در هنگام ویروس اعم از COVID-19 یا آنفلوانزا ، در داخل بدن بمانید تا به درستی بهبود یابید. وی می گوید: “اگر ویروس دارید و در هنگام موج گرما بیرون می روید ، می توانید کمبود آب بدن ، گرمازدگی را داشته باشید و بهبودی بسیار طولانی تر طول می کشد.” علاوه بر این ، اگر COVID-19 دارید ، او تأکید می کند که بدون توجه به دمای خارج از هوا ، جدا از هر چیزی جدا شوید.

از آنجا که واکسن COVID-19 می تواند باعث تب شود ، Adalja می گوید در صورت تهویه مطبوع ممکن است بعد از واکسن در خانه نیز راحت تر باشید و گرچه موج گرما به طور مستقیم عوارض جانبی شما را بدتر نمی کند ، اما ممکن است آنها را تشدید کند. او می گوید: “فقط دو اتفاق ناراحت کننده متفاوت در جریان است.”

اگر اخیراً واکسن COVID-19 دریافت کرده اید ، Sonpal می گوید بهتر است در یک محیط خنک نیز بمانید ، در صورت بروز عوارض جانبی بالقوه ، راحتی آن راحت تر خواهد بود. اما اگر هنوز واکسینه نشده اید ، نیازی نیست که از قرار ملاقات خود صرف نظر کنید. آدالجا می گوید: “قرار ملاقات با واکسن را موکول نکنید.”

چگونه می توان از علائم بالقوه جدی جلوگیری کرد

برای جلوگیری از فرسودگی و گرمازدگی (و اینکه در هوای گرم و فشار آور تا حد ممکن راحت باشید) ، پیشگیرانه فکر کنید. بارگر استیونز توصیه می کند در خارج از منزل – با حداقل لایه های ممکن – لباس های آزاد ، سبک و رنگ روشن بپوشید و قبل از رفتن به گرما از قبل آنها را با مایعات بارگیری کنید.

اگر قصد دارید زمان طولانی تری را در خارج سپری کنید ، به خصوص اگر فعالیت داشته باشید ، همیشه صبح را هدف قرار دهید (وقتی که شاخص گرما پایین است) و هنگامی که احساس می کنید ، استراحت های زیادی انجام دهید ، به داخل خانه یا یک منطقه سایه دار بروید بیش از حد گرم شده به عنوان یک قاعده کلی ، از مصرف کافئین و الکل اضافی که هر دو ادرار آور هستند و باعث از دست دادن آب بدن در بدن می شوند ، پرهیز کرده و مایعات زیادی را پر کنید. فقط بخاطر داشته باشید که برای جایگزینی آنچه از طریق عرق از دست می دهید ممکن است به مواردی بیش از آب نیاز داشته باشید.

بارگر استیونز می گوید: “وقتی به مردم می گوییم هیدراته شوند ، آنها معمولاً به این فکر می کنند که مایعات از دست رفته خود را با آب جایگزین کنند.” “اما از آنجا که آب به تنهایی سدیم و پتاسیم کافی برای جریان خون شما ندارد ، شما می خواهید آب و نوشیدنی های ورزشی را با الکترولیت بنوشید.”

نکته مهم دیگر: اگر شما هر دارویی مصرف می کنید و قصد دارید بیش از چند دقیقه در خارج از منزل در هنگام مشاوره یا هشدار گرمازدگی بگذرانید ، با پزشک خود دوباره مشورت کنید که در معرض خطر سلامتی مربوط به گرما نیستید. بارگر استیونز می گوید آنتی هیستامین ها ، داروهای ادرار آور ، داروهای تشنج ، داروهای ADD و ADHD و داروهای ضد فشار خون می توانند بر چگونگی حفظ مایعات در بدن تأثیر بگذارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>