مواد لازم برای جذابیت عملی

با آغوش گرفتن و تماس فیزیکی دوباره در دستور کار ، ما برخی از مواد تشکیل دهنده را برای کمک به تولیدکنندگان مراقبت از پوست در انتقال قدرت لمس بررسی می کنیم.

طی 18 ماه گذشته ، بیماری همه گیر Covid-19 به طور چشمگیری بر تماس بین انسانی تأثیر گذاشته است. حتی هنگام ملاقات با دوستان و خانواده بدون مصافحه و بغل کردن – و ما به اهمیت لمس در تعاملات اجتماعی پی برده ایم.

با بازگشت تدریجی به رفتار طبیعی ، این مقاله بر روی موادی برای ایجاد لمس دلپذیر و استفاده از بافت برای صورت و بدن تمرکز می کند.

اهمیت پاسخ های لمسی موضوع در رویداد زیبایی چند حسی اخیر (آوریل 2021) بود که توسط انجمن دانشمندان لوازم آرایشی انگلیس برگزار شد.

در یک سری سخنرانی های جذاب ، کاترینا استیونتون ، مشاور مستقل مراقبت از پوست ، در مورد دیدگاه های حسی مصرف کننده صحبت کرد همانطور که در کلینیک خود دیده می شود.

فرانسیس مک گلون ، دانشگاه لیورپول جان مورس ، NeuroSci ، در مورد نظافت صحبت کرد و پیشنهاد داد که احساس خوب بودن به اندازه ظاهر خوب است.

Tracey Sanderson ، Sensory Dimensions ، در مورد ارزش حسی در بازی زیبایی بحث کرد و ناتالی هاچینسون ، Surfachem ، نشان داد که چگونه سلامتی عاطفی ، فراگیری و تغییرات اجتماعی بر طراحی محصول تأثیر می گذارد و اینکه عطر و بوی کلیدی این پیام ها چیست.

در جستجوی اثربخشی محصول در مراقبت از پوست ، گاهی اوقات نادیده گرفته می شود که یک محصول باید مورد پسند قرار گیرد ، چه توسط کاربر ، چه توسط یک عاشق و چه توسط یک درمانگر. لمس ، بافت ، احساس پوست ، زمان بازی ، خشک ، چرب ، صاف ، ابریشمی و غیره همگی صفتهایی هستند که ممکن است برای توصیف احساس یک محصول در هنگام استفاده استفاده شوند و می توان از این اصطلاحات برای ایجاد نمایه حسی استفاده کرد.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>