ممنوعیت آزمایش حیوانات در چین برای محصولات آرایشی چه معنایی دارد؟

از اول ماه مه ، محصولات آرایشی “معمولی” مجاز به فروش در کشور هستند بدون اینکه مورد آزمایش حیوانات قرار گیرند

در اقدامی که مدتها در انتظار آن بودیم ، اداره ملی محصولات پزشکی چین (NMPA) اعلام کرده است که تمام لوازم آرایشی “معمولی” وارداتی از اول ماه مه از آزمایش حیوانات معاف هستند.

محصولات آرایشی “معمولی” به عنوان کالاهایی تعریف می شوند که ادعای فعالی ندارند ، مانند ضد پیری یا ضد آکنه.

مارک ها به شرطی که ارزیابی ایمنی را انجام دهند و تحت شرایط تولید خوب انجام شوند ، اکنون مجاز به فروش محصولات خود در بازار خواهند بود.

این اقدام که برای مدت یک دهه توسط سازمان تنظیم مقررات غذایی و دارویی مورد توجه قرار گرفته است ، مجموعه ای از فرصت ها را برای مارک های زیبایی فراهم کرده است که امیدوارند بخشی از بازار زیبایی 425.6 میلیارد پوند (47.1 میلیون پوند) چین را بدست آورند و احتمالاً برای ایجاد موجی از ورود مارک های زیبایی جدید به کشور که قبلاً از آن اجتناب شده بود.

بیماری همه گیر Covid-19 به دلیل بهبود سریع از شیوع ، علاقه به بازار چین را تسریع کرده است ، در حالی که مناطقی از اروپا و دیگر قاره ها در سطح جهانی تحت نوعی قفل باقی مانده اند.

در اوایل این هفته ، الیزابت آردن سوئی هه ، سوپرمدل چینی را به عنوان سخنگوی جدید خود به عنوان برند با گسترش نام تجاری خود در سراسر بازار امضا کرد.

در همین حال ، L’Oréal ، مالک Maybelline و Urban Decay ، در نیمه دوم سال 2020 با بهبود 27 درصدی از رشد قابل توجهی در بازار چین بهره مند شد ، که مدیر عامل شرکت Jean-Paul Agon آن را “تماشایی” توصیف کرد.

گفته می شود که ارقام در چین ناشی از تقاضا برای محصولات با عملکرد بهتر بوده است ، زیرا این کشور به نفوذ غرب روی آورده است.

طبق گفته Sandrine Zerviv ، بنیانگذار و رئیس زنان مدیر برند و آژانس دیجیتال ذوب شده در چین ، فول جت ، 86٪ از کل فروش خرده فروشی از مارک های جعلی انجام می شود ، اشتهای مصرف کنندگان چینی برای شرکت های بین المللی نشان می دهد.



علی رغم این تصمیم ، برخی از اسکای زیبایی وجود دارد که هنوز فروش آن در کشور مجاز نیست.

مواد آرایشی حاوی هرگونه مواد و محصولات آرایشی “جدید” برای نوزادان و کودکان هنوز هم باید روی حیوانات آزمایش شوند.

در سال های اخیر ، چین در حال برداشتن تدابیری برای آرام سازی قوانین خود در زمینه آزمایش اجباری حیوانات بر روی مواد آرایشی وارداتی است.

در ژانویه ، فرانسه اولین کشور اتحادیه اروپا بود که مقررات آزمایش حیوانات چین را در مورد محصولات آرایشی معمولی دور زد.

در همین حال ، در اکتبر سال 2019 ، مارک لباس آرایشی مردانه Bulldog توافق نامه منحصر به فردی را با این کشور اعلام کرد که به مارک دارای گواهی Leaping Bunny اجازه می دهد بدون آزمایش روی حیوانات در سرزمین اصلی چین به فروش برسد.

این معامله به این برند اجازه می دهد محصولات خود را در انگلستان تولید کند ، آنها را در منطقه تولیدی Fengxian پر کرده و در شانگهای خرده فروشی کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>