ملانی گلیسون از endota رازهای موفقیت در تجارت خود را بیان می کند

مدیر عامل اندوتا و مبتکر سلامتی ، ملانی گلیسون سفر خود را در زمینه ایجاد بزرگترین شبکه رفاه در استرالیا و آنچه در این راه آموخته است ، به اشتراک می گذارد

گلیسون می گوید ، بزرگترین شبکه اسپای روزانه استرالیا ، اندوتا اسپا ، توسط ملانی گلیسون و دوست مدرسه ای بلیندا فریزر در سال 2000 با فقط 5000 دلار و “جسارت ، اشتیاق و مجموعه ای از اهداف جسورانه” تأسیس شد.

مل پس از ترک موقعیت خود به عنوان یک جفت جفت برای مدیریت یک مرکز آبگرم کوچک در ویکتوریا ، متوجه تأثیر واقعی آبگرم در مردم شد ، “من از نزدیک دیدم که یک تغییر فیزیکی و عاطفی در زنان از زمانی که آنها به آبگرم رفتند تا هنگام ترک آنها . من می دانستم که باید به شکلی بزرگتر بخشی از این امر باشم. ”

گشایش اولین مکان هنگامی که گلیسون فقط 26 سال داشت ، اولین مرکز آبگرم در شبه جزیره ویکتوریا مورنینگتن بود و یک تجربه سلامتی جامع را به مهمانان ارائه می داد که به آنها الهام بخش می شد تا هم با خود و هم با اطرافیان ارتباط برقرار کنند.

از نظر گلیسون ، هدف همیشه تغییر ذهنیت مردم در مورد سلامتی بوده است. “به نظر من ، سلامتی یک چیز لوکس نیست و باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

“ارتباط ذهنی ، جسمی و روحی ما ذاتی است و با سلامتی و سلامتی ما جدایی ناپذیر است.”

عزم ، اشتیاق ، چشم انداز و رویکرد عملی Gleeson طی 21 سال گذشته باعث شده است که endota به بزرگترین شبکه سلامتی استرالیا تبدیل شود ، با بیش از 100 مرکز آبگرم در سراسر کشور ، 1500+ کارمند ، بیش از 140 محصول ساخته شده در استرالیا و سه کالج اختصاصی سلامتی .

امروزه ، این شبکه به پیشرفت خود ادامه می دهد ، و موارد جدید دیگری را به ارائه خدمات سلامتی خود می دهد ، از جمله یک برنامه Retreat آنلاین ، و هر روز پیام های ارتباطی خود را بیشتر گسترش می دهد.

با وجود موفقیت چشمگیر شبکه آبگرم روزانه ، گلیسون می گوید که او همیشه در حال یادگیری ، پیشرفت و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با سایر “کارآفرینان سلامتی” است ، بینش اصلی او برای موفقیت در چهار دسته است:

داستان خود را پیدا کنید

تجربه گلیسون در بزرگ شدن در شبه جزیره دیدنی مورنینگتون در ویکتوریا ، علاقه به مناظر استرالیا را تقویت کرده و به انگیزه او تبدیل شد تا اطمینان حاصل کند که مارک اندوتا از هر مرحله محیط طبیعی اطراف خود را ترکیب کرده و بر آن تأکید می کند – که این یک داستان عظیم برند آندوتا و منحصر به فرد بود. اخلاق

“من برای احترام به محیط زیست و میراث کشورمان بزرگ شده ام و می خواستم اطمینان حاصل کنم که هر کاری که در تجارت انجام می دهم این را نیز منعکس می کند”.

“هنگامی که ما به دنبال یک نام مناسب برای اولین مرکز آبگرم بودیم ، با” endota “مواجه شدیم که یک کلمه بومی است ، به معنی زیبا.”

کشف این نام کاتالیزور برای توسعه یک مارک تجاری بود که به طور واقعی از محیط اطراف خود استفاده می کرد ، که در استفاده از مواد طبیعی بومی استرالیا ، رایحه های خاص خاک و ترکیب فرهنگ بومی کشور منعکس شد.

اهداف را متصل و تنظیم کنید

“جنب و جوش شما قبیله شما را به خود جلب می کند” عبارتی از فرهنگ پاپ است که مل از همان ابتدای کار خود از آن استفاده کرده است و معتقد است که پرورش ویژگی های زنانه و به کار بردن آنها در رهبری او باعث شده است که او بتواند افراد همفکر خود را به این مارک جذب کند. .

“همه ما با جهان در ارتباط هستیم و وقتی قصد خود را تعیین می کنید ، نشان می دهید که آن اتفاق می افتد. برای کسانی که در اطراف خود می خواهید نیت کنید و سطح موفقیت خود را چندین برابر خواهید کرد. ”

روابط پرورش

endota ساختارهای استاندارد “مبتنی بر سلسله مراتب” را در شبکه خود حذف کرده است ، مانند دفتر مرکزی را کنار گذاشته و در عوض یک مرکز پشتیبانی را که در همکاری با شرکای تجاری آنها کار می کند استفاده می کند.

“ما به طور مداوم مراقب ایجاد و پرورش روابط هستیم ، چه با کسانی که در کسب و کار ما هستند و چه کسانی که در اطراف ما هستند. من همیشه حواسم به این امر است و از سهم اطرافیانمان در رشد برند آگاه هستم. “

از آزمایش وضعیت موجود نترسید

“در اندوتا ، ما به طور مداوم نیازهای مشتریان خود را در هر دقیقه ای که از در عبور می کنند ، در نظر می گیریم ، که به ما امکان می دهد تجربه متناسب با نیازهای هر فرد را متناسب کنیم.”

یکی از اولین چیزهایی که مل در مورد مشتریان سلامتی کشف کرد این بود که آنها به جای نیاز ، آبگرم را به عنوان یک لوکس می دیدند. “هنگامی که این را کشف کردیم ، بلافاصله تصمیم گرفتیم تا تفکر مخاطبان خود را که پیام اصلی ما را توسعه داده است آزمایش و تحت فشار قرار دهیم – برای برقراری ارتباط با زنان که بازدید از اسپا نباید یک درمان لوکس محسوب شود ، این باید یک عادت سالم باشد. “

گسترش بین المللی

با صرف 20 سال گذشته و تأسیس اندوتا به عنوان محبوب ترین مارک زیبایی و اسپا در استرالیا ، پشتیبانی شده توسط طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست حرفه ای و خرده فروشی ، تقاضای بین المللی مراقبت از پوست آندوتا رشد زیادی را نشان داده است.

در دو سال گذشته ، endota توزیع را در تایلند ، کانادا ، نیوزیلند ، چین ، ایالات متحده ایجاد کرده است و ما به دنبال سنگاپور ، مالزی و اتحادیه اروپا هستیم.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>