معاملات استراتژیک زیبایی شتاب دهنده زیبایی SuperOrdinary با آمازون

گروه توزیع به مارک های DTC کمک می کند تا محصولات خود را از طریق غول فروش آنلاین خرده فروشی کنند

SuperOrdinary ، یک گروه توزیع کننده و شتاب دهنده زیبایی که Drunk Elephant و Malin + Goetz را کار کرده است ، یک همکاری استراتژیک با فروش آنلاین آمازون امضا کرده است.

به عنوان بخشی از این معامله ، SuperOrdinary ، تاسیس شده توسط جولیان ریس ، با پیشنهاداتی از جمله پیش بینی ، مدیریت بررسی مشتری و برنامه ریزی تقاضا ، اصلی ترین مارک های زیبایی برای فروش در آمازون خواهد بود.

تخصص SuperOrdinary به طور سنتی در مارک های زیبایی است که به دنبال نفوذ به بازار چین هستند ، با این حال ، تیم جدید مستقر در ایالات متحده متشکل از مدیران زیبایی و فناوری از L’Oréal ، Chirstian Dior ، Violet Grey ، Augustinus Bader و Supergoop است.

SuperOrdinary در بیانیه ای نوشت: “تردید و ترس از قطع ارتباط با مصرف كننده ، مارك های DTC را از آمازون دور كرده است ، كه پس از همه گیری ، به مقصد اصلی خرید دیجیتالی مصرف کنندگان تبدیل شده است.”

“SuperOrdinary معتقد است كه مارك ها باید با یك سبد خرید و در صورت حضور تیم آمازون در آمریكا ، مارك های خود را به مشتریانی كه در آن هستند ملاقات كنند.”

این مشارکت جدید در نتیجه سرمایه گذاری SuperOrdinary در مارک های زیبایی روان جنسیتی Good Light و Violette حاصل می شود.

با این حرکت ، مارک تجاری طی چند سال آینده قصد دارد با افرادی مانند LVMH و دیگر مجامع زیبایی رقابت کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>