
خرده فروشی
گروه توزیع به مارک های DTC کمک می کند تا محصولات خود را از طریق غول فروش آنلاین خرده فروشی کنند

SuperOrdinary ، یک گروه توزیع کننده و شتاب دهنده زیبایی که Drunk Elephant و Malin + Goetz را کار کرده است ، یک همکاری استراتژیک با فروش آنلاین آمازون امضا کرده است.
به عنوان بخشی از این معامله ، SuperOrdinary ، تاسیس شده توسط جولیان ریس ، با پیشنهاداتی از جمله پیش بینی ، مدیریت بررسی مشتری و برنامه ریزی تقاضا ، اصلی ترین مارک های زیبایی برای فروش در آمازون خواهد بود.
تخصص SuperOrdinary به طور سنتی در مارک های زیبایی است که به دنبال نفوذ به بازار چین هستند ، با این حال ، تیم جدید مستقر در ایالات متحده متشکل از مدیران زیبایی و فناوری از L’Oréal ، Chirstian Dior ، Violet Grey ، Augustinus Bader و Supergoop است.
SuperOrdinary در بیانیه ای نوشت: “تردید و ترس از قطع ارتباط با مصرف كننده ، مارك های DTC را از آمازون دور كرده است ، كه پس از همه گیری ، به مقصد اصلی خرید دیجیتالی مصرف کنندگان تبدیل شده است.”
“SuperOrdinary معتقد است كه مارك ها باید با یك سبد خرید و در صورت حضور تیم آمازون در آمریكا ، مارك های خود را به مشتریانی كه در آن هستند ملاقات كنند.”
این مشارکت جدید در نتیجه سرمایه گذاری SuperOrdinary در مارک های زیبایی روان جنسیتی Good Light و Violette حاصل می شود.
با این حرکت ، مارک تجاری طی چند سال آینده قصد دارد با افرادی مانند LVMH و دیگر مجامع زیبایی رقابت کند.
Leave a reply