مدیر بازاریابی – منچستر بزرگ – حقوق DOE

Carvansons یک خانواده مستقر و متعلق به UK Fragrance House است

ما ترکیبات معطر با کیفیت بالا را برای استفاده در سطح جهانی در بخشهای معطر خوب ، مراقبت های شخصی و خانگی ایجاد ، تولید و تولید می کنیم. اشتیاق ما به عطر در همه کارهایی که داریم ، از استفاده از خلاقیت و تخصص فنی گرفته تا ارائه عطرهای سفارشی با خدمات استثنایی ، مشهود است.

میراث ما فقط یکی از ویژگی های بسیاری است که تجارت ما را به نوآوری منحصر به فرد عطر امروزی تبدیل کرده است. در سال 1941 تأسیس شد و تا امروز خانواده م foundسس آن ، که اکنون در نسل سوم است ، به ایجاد ، الهام بخشیدن و راهبری ادامه می دهد. بنیاد ما بر پایه نوآوری ، انرژی و چشم انداز بنا شده است که همچنان هسته اصلی رشد تجارت ماست.

ما به دنبال یک مدیر بازاریابی با انگیزه خود هستیم تا یک بخش بازاریابی جدید را در تجارت در حال رشد خود اجرا کنیم. نامزد ایده آل طیف گسترده ای از تجربه بازاریابی از ایجاد ابزارها و مواد بازاریابی تا بازاریابی دیجیتال و انجام تحقیقات بازار را در اختیار خواهد داشت.

تجربه کار در همان بخش یا صنعت مراقبت شخصی یک مزیت است و توانایی کار با خودمختاری و شروع به کار خود ضروری است.

شما در حالی که در همکاری با تیم های تولید عطر ، تولیدات و فروش جهانی فعالیت می کنید ، مستقیماً به مدیر فروش گزارش خواهید داد. این یک فرصت عالی برای فرد مناسب برای ایجاد آگاهی و توسعه برند Carvansons است.

دامنه تنظیم قابل توجه خواهد بود ، بنابراین انگیزه و انگیزه از الزامات اساسی است.

مسئولیت های اصلی:

  • تنظیم اهداف بازاریابی مطابق با استراتژی های فروش فعال
  • همکاری با ذینفعان اصلی که منجر به تجهیز تیم های فروش جهانی به ابزارهای تبلیغاتی تبلیغاتی منحصر به فرد می شود
  • تهیه محتوای بازاریابی برای رسانه های دیجیتال و چاپی.

الزامات:

این نقش به توانایی تجزیه و تحلیل و ارزیابی نیاز دارد. شما مهارت تصمیم گیری م strongثر در کنار برنامه ریزی قوی و توانایی های سازمانی ضروری خواهید داشت. این نقش برای خالق بصری با مهارت های نوشتن متن و طراحی و چشم نوازی مناسب است. شما در حالت ایده آل مهارت های قوی حل مسئله خواهید داشت و راه حل های محوری خواهید بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>