محصولات هیبریدی در فرمول بندی و بسته بندی

با همکاری لامسون

ما شاهد تکامل تدریجی در دنیای محصولاتی هستیم که به سمت فرمولهایی پیچیده و “ترکیبی” حرکت می کنند.

مرز بین دسته های مختلف محصولات بیشتر و بیشتر تار می شود ، مانند مورد آرایش و مراقبت از پوست که در آن پوست می تواند از کیفیت های عالی آرایش بهره مند شود و همزمان از مزایای یک درمان نیز بهره مند شود.

حتی در دنیای بسته بندی ، نیازهای جدیدی ناشی از همه گیری – ایمنی و ارگونومی – گشودن درهای راه حل های جدیدی است که قادر به پاسخگویی به خواسته های فعلی بازار و مهمتر از همه ، پیش بینی راه حل های آینده است.

آیا مصرف کنندگان به دنبال کالاهایی هستند که مزایای متنوعی را ارائه دهند و فوری و آسان استفاده شوند؟ لومسون ، رهبر بسته بندی های اولیه ، مدتی است که روی “خوشه های” لوازم آرایشی (مثلاً آرایش) با راه حل هایی که زیبایی ، ایمنی و عملی را ترکیب می کند کار می کند. راه حل هایی که نه تنها ظاهر محصولات آرایش را بهبود می بخشند بلکه فرمول های مراقبت از پوست را نیز حفظ می کنند همانطور که رومالدو پریور ، مدیر بازاریابی در این مصاحبه گفته است.

بیایید در مورد محصولات هیبریدی صحبت کنیم: آنها چه هستند و چه زمانی تولید شده اند؟

برای تعریف واقعی این اصطلاح ، لازم است که به اولین لوازم آرایشی ترکیبی ، یعنی محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ، سری محصولات در دهه 90 با “خواص آرایشی و دارویی” راه اندازی شود.

امروزه صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه نوآوری بسیار فعال است و به ویژه طی چند سال اخیر محصولات زیادی تولید شده اند که به دسته های جدید “ترکیبی” حیات بخشیده اند: به عنوان پودر شروع کنید و به لطف کپسوله سازی خرد و غیره یا دیگران به مایعات تبدیل شوید.

همچنین می توانیم در مورد “هیبریداسیون” هنگام مراجعه به محصولات جدید در بازار که ادعای برخی ویژگی ها را دارند صحبت کنیم: در این مورد ، فرمول هایی که علاوه بر رنگ ، مزایای پوستی نیز دارند. با این حال ، در هر شرایطی ، محصولات همیشه به عنوان مکمل یا “پشتیبانی” عمل می کنند ، یعنی محصولات جایگزین پوست را جایگزین یا نقش آنها نمی کنند.

محصولاتی که این نسل جدید از هیبریدهای آرایشی را به بهترین وجه نشان می دهد چیست؟

محصولاتی که به این عملکرد دوگانه “مراقبت از آرایش” وام می دهند – آرایش و درمان در یک مورد – بیش از همه محصولات آرایشی هستند. ادعاها در این زمینه برای پایه ها ، آغازگرها ، هایلایترها و غیره با افزودن مواد فعال و فوایدی که از ویژگی های محصولات مراقبت از پوست هستند ، چند برابر شده اند. اما توجه به این نکته مهم است: این بدان معنا نیست که آنها جایگزین محصولات مراقبت از پوست می شوند.

چرا آنها در حال ضرب هستند؟ آیا ارتباطی با همه گیری وجود دارد؟

طی ماه های اخیر یا بهتر از آن ، طی سال گذشته ، روال زیبایی تغییر کرده است ، ما شاهد توجه فزاینده ای به مراقبت از پوست و در نتیجه ، تفسیر مجدد محصولات آرایشی از نظر “مراقبت از پوست” یا به عبارت دیگر ، هستیم رنگ و درمان.

اولین تأیید این امر از طرف Google Analytics است که نشان می دهد تمرکز زیادی بر روی آلودگی متقاطع در زیبایی وجود دارد همانطور که قبلاً در سایر دسته ها مانند محصولات غذایی یا محصولات مراقبت از خانه اتفاق افتاده است ، اما این پدیده در نام های راه اندازی های جدید نیز ذکر شده است که سایر ویژگی ها را اضافه می کند به نام محصول مانند “سرم” یا “فونداسیون پایه” یا سایر مزایایی که تا همین اواخر با استفاده از مراقبت از پوست استفاده می شد.

حتی نام های کاملاً جدیدی مانند Fococealer – یک کانسیلر ترکیبی و پایه یا Illumicolour – یک مرطوب کننده مرطوب با جلوه های روشنایی ظاهر شده اند. می توان گفت که بیماری همه گیر این روند تحول را تسریع می کند.

آیا آینده به طور فزاینده ای “ترکیبی” خواهد بود؟

آلودگی متقابل در بین دسته ها روندی است که باید رشد کند و مسلم است که در آینده ، لوازم آرایشی ترکیبی جدیدی معرفی می شود و دسته هایی وجود دارد که به طور فزاینده ای از سطح عرضی برخوردار هستند. این بازار است که آن را درخواست می کند: مصرف کنندگان به دنبال راه حل هایی هستند که استفاده از آنها راحت تر و سریعتر باشد و در عین حال مزایای بیشتری و ایمنی بیشتری به آنها بدهد.

ترکیبات و آلودگی های جدید نیز در دنیای بسته بندی و سیستم های توزیع محصول مورد توجه است. برای مثال ، من به دسته های جدیدی اشاره می کنم که بر اساس جفت شدن ایمنی و ارگونومی است: آنها برای پاسخگویی به روندهای جدید مصرف کننده توسعه یافته اند و به نوبه خود ، آنها درهای توسعه محصولات جدید را باز کرده اند.

در آینده ، تعریف خطوط تقسیم کننده دسته های مختلف دشوارتر خواهد شد. همان مکانیزم “هیبریدیزاسیون” مربوط به بسته بندی مواد آرایشی نیز هست: در لومسون ، ما مدتی است که روی خوشه ها کار می کنیم زیرا به بخش “مراقبت” با توجه به جهان پوست و آرایش کاملا اعتقاد داریم. .

پروژه های جدید و تحقیق و توسعه در این مسیر حرکت می کنند: طراحی های جدید ، مواد نوآورانه و سیستم های دکوراسیون مورد مطالعه برای تقویت محصول در داخل و محافظت از آن در برابر خطر آلودگی. و به زودی انواع جدیدی از نوآوری ها با روحیه زیبایی شناسی و طراحی ، عملکرد و ایمنی ارائه می شود.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>