مارک ها قادر به تکرار تجارب آنلاین فروشگاه نیستند

تقریباً یک چهارم مصرف کنندگان معتقدند فروشگاه های آنلاین برای تعامل با آنها کار کافی انجام نمی دهند

بر اساس تحقیقات جدید سرویس تجارت PFS ، مارک ها با عدم موفقیت در تکرار تجارب آنلاین فروشگاه ، وفاداری مشتری را به خطر می اندازند.

همانطور که در گزارشی با عنوان “غلبه بر قطع ارتباط فیزیکی” شرح داده شده است: چگونه خرده فروشان می توانند وفاداری مشتری را در دنیای Omnichannel حفظ کنند ، تقریباً یک چهارم مصرف کنندگان (23٪) موافقت می کنند که فروشگاه های آنلاین یا کار کافی برای تعامل با آنها را انجام نمی دهند یا فقط به نظر می رسد پول خود را می خواهند بدون اینکه به رضایت خود اهمیت دهند.

علاوه بر این ، 35٪ از 2000 مصرف کننده بریتانیایی که مورد بررسی قرار گرفتند اعتراف کردند که در سال گذشته تجربه نامطبوع خرید با یک مارک قبلی را داشتند که اکنون به جای دیگری نگاه می کنند.

مشكلات موجود شامل تحویل آهسته (گزارش شده توسط 18٪ از پاسخ دهندگان) ، كمبود سهام موجود (17٪) و روند بازده دشوار (14٪) بود.

تقریباً 80٪ پاسخ دهندگان تأیید کردند که حداقل یکی از جنبه های تجربه خرید سنتی را هنگام مطالعه آنلاین از دست می دهند.

از دست رفته ترین تجربه خرید در فروشگاه ، توانایی لمس فیزیکی محصولات (43٪) و آزمایش موارد برای جنبه های مناسب (41٪) بود.

طبق PFS ، وقتی نوبت به بهبود تجربه آنلاین می رسد ، 37٪ از مصرف کنندگان اظهار داشتند که ترجیح می دهند نوع بسته بندی محصول خود را انتخاب کنند ، در حالی که 64٪ به مارک هایی که گزینه های مهلت تحویل را برای آنها ارائه می دهند وفادارتر خواهند بود.

در همین حال ، پایداری می تواند یک عامل تعیین کننده باشد ، زیرا 52٪ از نظرسنجی ها ترجیح می دهند با شرکت هایی خرید کنند که به آنها کمک کند اثر کربن خود را به حداقل برسانند ، در حالی که 49٪ ترجیح می دهند با مارک خرید بسته بندی قابل استفاده مجدد و 70٪ خرید کنند. به طور کلی خرده فروشان انتظار دارند بسته بندی را به حداقل برسانند.

کریستف پکورارو ، مدیرعامل PFS اروپا گفت: “در حالی که فروشگاه گل سرسبد آنلاین جابجا شده است ، اما این پایان خیابان را مشخص نمی کند.”

وی افزود: آنچه احتمالاً بیشتر مشاهده خواهیم كرد ، چالشی برای عملکردهای اصلی فروشگاههای فیزیکی است. آنچه داده های ما به ما می گوید این است که ما در حال پشتیبانی به سمت تجربیات درون فروشگاهی هستیم تا از نقاط فروش آنلاین پشتیبانی کنیم.

“این تقاضا برای پیشنهادهایی مانند خرید آنلاین ، مدل های فروشگاهی (BOPIS) یا خرید آنلاین ، حمل و نقل از فروشگاه ، برای ایجاد فاصله بین دو کانال را مشاهده می کند.

“بهینه سازی Omnichannel این است که خرده فروشان چگونه باید به دنبال ایجاد وفاداری در دنیای جدید باشند. با تبدیل فروشگاه های فیزیکی به مکان های مرور ، آزمایش ، آزمایش و “تجربه” ، به احتمال زیاد آنها پاسخگوی خواسته های آینده ایجاد شده در اطراف یک پیشنهاد ترکیبی هستند.

“زیربنایی و مهم برای موفقیت این انتقال یک استراتژی تحقق موثر و شبکه توزیع بصری است که می تواند انعطاف پذیر این آینده خرده فروشی را پشتیبانی کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>