مارک های زیبایی Bobbi Brown ، Clinique و Dermalogica در جمعه های خرید زنده فیس بوک موجود است

غول رسانه های اجتماعی در زمان واقعی بستر خرید را برای مارک های زیبایی و مد ارائه می دهد

از آنجایی که خریدهای اجتماعی به روشی اصلی برای خرید تبدیل می شود ، فیس بوک جمعه های خرید زنده را معرفی کرده است و مارک های زیبایی نیز جنجالی برپا می کنند.

با شروع این هفته در 21 مه ، و هر جمعه تا 16 جولای در حال اجرا ، خریداران می توانند محصولات زیبایی مورد علاقه خود را بدست آورند و از مارک ها به طور واقعی سوال بپرسند.

Bobbi Brown ، Alleypop ، Clinique و Dermalogica اولین مارک های زیبایی هستند که با این سیستم فروش اجتماعی ارتباط برقرار می کنند ، در حالی که متخصصان زیبایی از Sephora نیز برای به اشتراک گذاشتن آخرین محصولات موجود در بازار در دسترس خواهند بود.

جریان خرید در صفحه فیس بوک هر مارک اجرا می شود یا خریداران می توانند از طریق تب فروشگاه در تلفن همراه تنظیم شوند.

سپس با ضربه زدن روی محصولاتی که در آن نمایش داده می شوند ، بدون خروج از برنامه ، می توانید موارد را در سراسر جریان مستقیم خریداری کنید.

مارک های مد Abercrombie & Fitch ، Dolce Vita و Zox نیز محصولات خود را از طریق سایت به نمایش می گذارند.

از زمانی که اینستاگرام اولین ویژگی پرداخت خود را در سال 2019 معرفی کرد ، به شدت مستند شده است.

در زمان راه اندازی آن ، مشتریان می توانستند محصولات را از طریق سایت های با مشخصات بالا بدون ترک برنامه خریداری کنند.

از آن زمان ، قابلیت های خرید آن پیچیده تر شده است و اکنون شامل گزینه های پرداخت از IGTV سازندگان محتوا است.

در همین حال ، یک نظرسنجی اخیر توسط تجارت لوازم آرایشی یافت 65٪ از مصرف کنندگان از طریق یک بستر رسانه های اجتماعی محصولات خریداری کرده اند ، فیس بوک ادعا تاج برای مقصد خرید بالا است.

63٪ از مرورگرها همچنین گفتند که رسانه های اجتماعی یک برند زیبایی قبل از مراجعه به وب سایت خود به آنجا می روند زیرا رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از مقصدی برای لذت سرگرم کننده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>