مارک مراقبت از مو بدون پلاستیک We Are Paradoxx 4 میلیون دلار جمع می کند

متخصصان طبیعی ایرلند شمالی حامیان مالی از جمله بنیانگذار New Look را دریافت کرده اند

مارک مراقبت از مو در ایرلند شمالی ، We Are Paradoxx ، پس از بسته شدن دور اخیر 1 میلیون دلار ، 4 میلیون دلار بودجه برای بذر جمع آوری کرده است.

خط زیبایی طبیعی با ارائه شامپو ، نرم کننده ها و محصولات یک ظاهر طراحی شده در ظروف آلومینیومی ، یک جایگزین به راحتی قابل بازیافت برای پلاستیک ، روی بسته بندی های بدون پلاستیک متمرکز است.

از جمله سرمایه گذاران جدید ما پارادوکس می توان به تام سینگ ، بنیانگذار زنجیره خیابان های مد سریع خیابان New Look ، و همچنین ترکیبی از سرمایه داران خصوصی و مخاطره آمیز اشاره کرد.

بودجه جدید به دنبال گسترش نام تجاری به خاورمیانه ، بالتیک ، هنگ کنگ و ایالات متحده و همچنین گزارشی از رشد 25 درصدی سال به سال در سال 2020 و افزایش 137 درصدی فروش آنلاین است.

انتظار می رود که این مارک برای گسترش بیشتر در ایالات متحده ، ارائه خدمات مراقبت از بدن و بدن خود و جستجوی دسته زیبایی الکترونیکی ، از بودجه استفاده کند.

سینگ گفت: “نوآوری مداوم در محصولات جدید ، با حمایت عالی از مارک تجاری و بازاریابی ، جذابیت زیادی را برای این برند در مناطق مختلف ایجاد کرده است.”

“تمرکز ، عزم و انرژی تیم ، نیروی محرکه بزرگی برای اخلاق We Are Paradoxx است.”

یولاندا کوپر ، بنیانگذار مارک ، دلیل این رشد را افزایش علاقه مشتری به گزینه های پایدار دانست.

کوپر گفت: “صنعت زیبایی بیش از 120 میلیارد واحد بسته بندی در سطح جهان تولید می کند و فقط 9٪ از کل زباله های پلاستیکی تولید شده بازیافت شده است.”

“مصرف کنندگان دیگر حاضر به پذیرش این بی اطلاعی از محیط زیست نیستند و بنابراین به دنبال گزینه های پایدار هستند.

“در عین حال ، آنها در مورد اینکه چه ماده ای را برای پوست خود استفاده می کنند ، بیشتر فهمیده می شوند. بنابراین یک گزینه با عملکرد بالا ، تمیز و پایدار واقعاً جذاب است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>